כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית בת-ים באמצעות הפיקוח והשיטור העירוני החלו באכיפה מוגברת

בעירייה ובמשטרה מבהירים: האכיפה המוגברת במקומות סגורים תימשך

עיריית בת-ים באמצעות הפיקוח והשיטור העירוני החלו באכיפה מוגברת, ובמתן דוחות על אי עטיית מסכה בקניונים, מרכזי קניות, בתי כנסת ובחללים סגורים ברחבי העיר

בעירייה ובמשטרה מבהירים: האכיפה המוגברת במקומות סגורים תימשך

לאור ההתפשטות המחודשת של הקורונה בארץ וזן הדלתא של הנגיף העירייה החלה בימים אלו במבצע הסברה, אכיפה וגם מתן דוחות על אי עטיית מסכה במקומות סגורים, בדגש על קניונים, בתי כנסת ומרכזים מסחריים ברחבי העיר. בשל החופש הגדול האכיפה תתמקד בהתקהלויות בקניון, ובמקומות סגורים בהם מתקיימת פעילות בימי הקיץ החמים.

כידוע, עירית בת ים זכתה לציון לשבח מהממשלה על ניהול המאבק במגיפה, לאחר שלכל אורך תקופת הקורונה פעלה העירייה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, עם צעדים עצמאיים, שהביאו להורדת התחלואה בעיר בכל פעם מחדש. במקביל מובילה העירייה גם ביכולת לשמור על שגרת החיים לצד המגיפה, ולאפשר את פתיחת מערכת החינוך והתרבות בכל פעם שמתאפשר.

נכון לעכשיו, נתוני התחלואה ממשיכים להיות על כ-550 חולים בעיר, בדומה למצב הערים סביב.


מספר תושבי בת-ים המאושפזים בגלל קורונה עומד על 32 תושבים: 2 במצב קריטי, 8 במצב קשה, והשאר בינוני וקל.  בשבוע האחרון היתה התפרצות של זן הדלתא, כתוצאה מהדבקה רחבה באחד ממרכזי היום לקשישים הפועלים בעיר. באותו המרכז יש נכון לעכשיו קרוב ל-50 נדבקים, רובם קשישים וכמה אנשי צוות. חלק מהקשישים אף מאושפזים.  כלומר, קרוב ל-10 אחוזים  מכל החולים בעיר הגיעו מהמרכז הזה, ורבים אחרים נדבקו מהם. אנחנו ממשיכים לפעול כדי לסייע להנהלת המרכז בניהול האירוע, וההערכה היא שבתוך כמה ימים נראה כבר ירידה בנתוני ההדבקה בעיר.

במקביל, העירייה ערכה שינויים נרחבים באירועי הקיץ והכנו חודש מלא באירועים מדהימים שמעולם לא היו בבת-ים – כולם בתיאום עם משרד הבריאות ובהתאם להנחיות הקורונה.

אנו קוראים לתושבים להקפיד על ההנחיות אבל לא לחשוש וכן לצאת, לנקות את הראש, להשתתף באירועים ולבלות באוויר הפתוח – אך במקביל להקפיד מאד על מסיכות בחללים סגורים, ולהימנע ממגע מיותר. ככה נצליח גם לשמור על חיי השגרה בחינוך, בתרבות ובתעסוקה – ומצד שני נשמור על בת-ים בריאה, כפי שעשינו עד כה.

עיריית בת ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem