כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית בת ים בשיתוף מועצת הנשים בבת ים יוצאות בקול קורא לנשים מעוררות השראה לקראת יום האישה הבינלאומי

עיריית בת ים בשיתוף מועצת הנשים בבת ים יוצאות בקול קורא לנשים מעוררות השראה לקראת יום האישה הבינלאומי

צביקה ברוט, ראש העיר: ״המסורת היפה שלנו להעלות על נס פעילות של נשים מעוררות השראה חשוב במיוחד, גם כדי להודות להן על פעילותן, אך יותר מכך כדי להעביר מסר של שוויון לכולם״.

לאור הצלחת אירוע "אשת חיל" שהתקיים בשנה שעברה, עיריית בת ים בשיתוף מועצת הנשים העירונית יוצאות בקול קורא, גם השנה, לציבור להמליץ על נשים מעוררות השראה לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול בתאריך 8.3.2020. הנשים שתבחרנה תקבלנה תעודת הוקרה באירוע לרגל יום האישה הבינלאומי שיתקיים בהיכל התרבות בתאריך 22.3.20.

הקריטריונים להגשת המועמדות הם: האישה צריכה להיות דמות מקומית המהווה מקור להשראה בבת ים, מייצגת את אחד מתחומי התוכן הבאים: חינוך, אומנות, תקשורת, פוליטיקה מקומית או ארצית, מדעים ואקדמיה, עסקים, פעילות קהילתית, ספורט, קליטת עליה, ניצחון אישי, פעילות התנדבותית ועוד, פעלה או פועלת בבת ים בעבר או בהווה, פעילות השאירה חותם על הקהילה בבת ים, פעילותה והשפעתה ארוכות טווח, ולא באירוע חד פעמי ונקודתי. כמו כן, ניתן להמליץ גם על נשים שאינן בין החיים כיום.

את המועמדות ניתן להגיש עד התאריך 20.2.2019. בתום קבלת השמות תתכנס וועדה הכוללת בתוכה: נציגות מהרשות, נציגות מהקהילה ומארגוני נשים בעיר. הנשים שתבחרנה, תקבלנה באירוע לרגל יום האישה הבינלאומי אות הוקרה שיתקיים כאמור בהיכל התרבות בתאריך 22.3.2020.


עיריית בת ים פועלת רבות לקידום מעמד הנשים והנערות בעיר, ומפעילה מגוון תכניות להעצמת נשים ונערות. כמו כן, בבת ים פועלת מועצת נשים עירונית מזה 15 שנה, באופן מתמשך לשיפור מעמדן וקידומן של נשים ונערות ומעודדת אותן ליצירת תהליכי חיזוק והעצמה.

צביקה ברוט, ראש העיר: ״המסורת היפה שלנו להעלות על נס פעילות של נשים מעוררות השראה חשוב במיוחד, גם כדי להודות להן על פעילותן, אך יותר מכך כדי להעביר מסר של שוויון לכולם״.

קטי פיאסצקי-מורג, מחזיקת תיק הנשים: "אני גאה ושמחה שהעיר בת ים שמה זרקור על נשים ועל תרומתן במגוון תחומים. לשמחתי, בעיר יש שפע של תושבים ותושבות שעושים הרבה כבוד לכולנו בזכות הפעילות שלהם. אני רוצה להודות גם לראש העירייה, שגם לאחר ייסוד תיק קידום מעמד האישה בעירייה וכינון הוועדה ממשיך לתת רוח גבית לפעילויות של הוקרת נשים ושל העצמה נשית. אני בטוחה שנמשיך לתת את כל מה שאנחנו יכולים ולהצמיח עוד נשים מנהיגות שיהוו מודל לחיקוי עבור נערות ונשים."

מצ"ב הקול הקורא. לטופס להגשת מועמדות או להגשת המלצה: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSerQOoBaLhsY3Fbmim96BxjPvSxKKF2rBPrlzn2lSDW2OjWag/viewform?pli=1

Google Forms – create and analyze surveys, for free.Create a new survey on your own or with others at the same time. Choose from a variety of survey types and analyze results in Google Forms. Free from Google.docs.google.com

תמונות מטקס שנה שעברה – דוברות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem