כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית בת- ים מקימה פארק נינג'ה ענק

עלות הפארק 4 מיליון ש"ח

לראשונה בבת-ים: עיריית בת- ים מקימה פארק נינג'ה ענק וראשון מסוגו לרווחת התושבים.

עיריית בת-ים ממשיכה בתנופת הפיתוח במרחב הציבורי, בעוד העבודות לפיתוח שדרות העצמאות בעיצומן. בעלות של 4 מיליון ש"ח החלו העבודות להקמת פארק נינג'ה חדש בגודל של כ4 דונם במבואותיה הדרומיים של העיר בסמוך לחוף הסאנסט והשכונה החדשה בחורשת הים סמוך מתחם המנגלים.

הפארק יכלול  מתחם נינג'ה מקצועי עם מגוון מתקנים שונים ומתקני כושר פונקציונלים, יאפשר למשפחות להגיע ולבלות עם ילדיהם במתחמי רביצה ופיקניק לצל עצים חדשים שישתלו ויתנו המון צל טבעי. בנוסף הפארק  יכלול מתקני משחקים לילדים ופעוטות במתחמים נפרדים על מנת לשמור על בטיחות הילדים. בפארק יהיה מתחם שבו יוכלו התושבים לערוך "מנגלים" עם מתקנים מסודרים, פחי גחלים עמידים וספסלים. בפארק צפוי להיות גם מתחם המיועד לפוד טראקס.

מסביב לכל המתחם יוקם מסלול ריצה מעגלי שיאפשר למבלים לרוץ בבטיחות ובנוחות.

הפארק, בעלות של כ4 מיליון ש"ח יתוחזק ברמה הגבוהה ביותר, יאפשר בילוי לכל המשפחה, מהפעוטות והילדים שיבלו במתקנים בטיחותיים, דרך העוסקים בספורט שיהנו ממתקנים בטיחותיים, חדשניים ומקורים ועד לגיל הזהב שיהנו מדרכי הליכה נוחות, המון צל וספסלים.


בנוסף, יכלול פארק הנינג'ה מתקנים לבעלי צרכים מיוחדים.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט:  "לראשונה בעיר- פארק נינג'ה ראושן מסוגו יוצא לדרך, שייתן מענה נרחב לכלל המשפחה! הפארק ישנה את פני האזור.

תושבי העיר אוהבים לבלות ואוהבים ספורט ואין לנו ספק שהפארק יהווה הבילוי המושלם עבורם. המרחבים הפתוחים והמוצלים יחד עם המתקנים המותאמים לאכולסיות השונות ,ישמשו את כלל תושבי העיר. "

מנכ"לית העירייה, יודפת אפרק ארזי: "פארק הנינג'ה המוקם בחודשים אלו יהיה בשורה גדולה בתחום הפנאי לכלל תושבי העיר ולמשפחות בפרט, בדגש על בילוי משותף ומהנה כאן ברחבי העיר. צעד נוסף של העירייה למען התושבים."

הדמיות: נדל רויזין אדריכלים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem