כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית בת -ים פתחה קו חם לתושבים שמשפחותיהם נמצאות באוקראינה

עיריית בת ים ארחה קבוצת צעירים של פרויקט תגלית  מאוקראינה שנאלצו להישאר בארץ.

לצד הלחימה: עיריית בת -ים פתחה קו חם לתושבים שמשפחותיהם נמצאות באוקראינה, ואירחה את קבוצת צעירים של פרויקט תגלית  מאוקראינה שנאלצו להישאר בארץ.

ראש העיר ברוט:" המלחמה אמנם מתרחשת אלפי קילומטרים מכאן, אבל היא מורגשת גם כאן אצלנו. אנחנו כאן בשבילכם. מתפללים לשלום יקיריכם ולימים שקטים יותר."

קבוצת תגלית מאוקראינה של שישה עשר צעירים אשר ביקרה בבת ים נאלצה להישאר בארץ, לאחר שפרצה המלחמה בארצם וטיסתם בוטלה בעקבות המצב הביטחוני באזור.

עיריית בת-ים בשיתוף מחלקת הקליטה ומחלקת הקהילה, יצרו קשר עם הקבוצה ודאגו להמשך שהותם הנעימה בעיר.

ביום שישי אירגנו המחלקות בעיר ארוחת שישי חמה ונעימה לכלל הקבוצה ,


ובאמצעות מתנדבים אספו אוכל ומזון רב להמשך שהותם כאן בעיר.

חברת המועצה אנסטסיה סהר, מחזיקת תיק הקליטה, ביקרה את הקבוצה ביום שישי במסגרת ארוחת הערב המיוחדת שאורגנה להם ודאגה לסייע להם בכל מה שנדרש. "אני גאה בהתגייסות המיידית של מחקת הקליטה, אנו נמשיך להיות בחזית של מוקד הסיוע" אמרה אנסטסיה.

במקביל הודיעה עירית בת ים בסוף השבוע על פתיחת קו חם למשפחות שקרוביהן באזורי הלחימה באוקראינה. בעירייה מסרו כי "אנשי הקו החם יסייעו לכל מי שזקוק לאוזן קשבת, הדרכה או סיוע ביצירת קשר עם קרובי המשפחה."

ליצירת קשר עם הקו החם, בעברית וברוסית, אנא התקשרו למוקד העירוני 107.

ראש העיר צביקה ברוט אמר:"כלל המחלקות בעיר התגייסו לסייע לקבוצה של הצעירים המקסימים שאין באפשרותם לחזור לארצם כרגע, אנו נמשיך לסייע להם תוך חיזוק גדול למשפחותיהם. המלחמה אמנם מתרחשת אלפי קילומטרים מכאן, אבל היא מורגשת גם כאן אצלנו. אנחנו כאן בשבילכם. מתפללים לשלום יקיריכם ולימים שקטים יותר."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem