כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית הילדים בחולון

חברי פרלמנט הילדים של חולון נפגשו עם ראש העיר

עיריית הילדים בחולון-חברי פרלמנט הילדים של חולון נפגשו עם ראש העיר

חברי פרלמנט הילדים של חולון נפגשו עם ראש העיר

חברי פרלמנט הילדים של חולון נפגשו אמש בבית העירייה עם ראש העיר מוטי ששון במפגש מרגש, שבו השתתפו גם ראש מינהל החינוך, אריאלה קידר ומנהלת האגף לחינוך יסודי, סיגל פתאל. 

פרלמנט הילדים כולל נציגים מכל בתי הספר היסודיים בחולון, שמטפחים ומפתחים מנהיגות ילדים עירונית ומעודדים אחריות, יוזמה, מעורבות חברתית ועבודת צוות. הפרלמנט פועל בהובלת מחלקת הנוער של העירייה, בשיתוף האגף לחינוך יסודי.

התלמידים ומלוות הפרלמנט, חן לוי, הציגו בפני ששון את תכני הפרלמנט ואת מטרותיו והדגישו כי הם מייצגים את קולותיהם של ילדי חולון, מתוך אחריות ומנהיגות ערכית. הנציגים סיפרו על אודות הפרויקטים שהם מובילים בבתי הספר בימים אלה בנושאים: אלימות ובריונות, בטיחות ברשת ואיכות הסביבה, וציינו כי הם מעבירים שיעורים בכיתות, שמבוססים על מערכי שיעור שהם בנו בעצמם, מתוך אמונה כי ביכולתם לחולל שינוי בתחומים אלה.  


בנוסף, שאלו הנציגים את ראש העיר שאלות, לדוגמה: "במידה שהיינו העוזרים שלך, מה היית מצפה מאתנו לעשות?", ששון ציין בפניהם כי היה שמח אם היו פועלים למניעת בריונות וחרם ופועלים למען ההגנה על החלש וכן, הדגיש בפניהם את חשיבות הערבות ההדדית, שכן כדבריו "לפני הכול, עלינו לזכור שאנחנו בני אדם". כמו כן, נשאל ששון: "מיהו מנהיג טוב בעיניך?" ובתגובה הוא סיפר לילדים על ידידו הקרוב, שמעון פרס ז"ל, שהיא נשיא המדינה וראש הממשלה ושממנו למד המון – בעיקר לא לוותר גם כשקשה.

הילדים לא שכחו אף לברך את ראש העיר לרגל יום הולדתו שחל אתמול והפתיעו אותו עם עוגה טעימה ועם ברכות חמות.

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem