כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית חולון לא עומדת בהתחיבויות

ההבטחות להפועל חולון לא קויימו

בחודש יולי פרסמנו כאן לראשונה על כך שהקיצוץ של עיריית חולון בתמיכה לקבוצת הכדורסל של הפועל חולון הגיע במייל ותפס אותה בהפתעה גמורה.

כעת מוסרים לנו גורמים בהפועל חולון שעיריית חולון החליטה פשוט להשבית את קבוצת הדגל של העיר-הפועל חולון כדורסל בוגרים.

במקום להעביר למועדון את היתרה שנותרה בגין שנה זו ועל פי הקריטריונים הקיימים בשנים האחרונות כמו המיקום הרביעי בליגה שאמור לזכות בבונוס מהעירייה ,הודיעו ממחלקת הספורט של העירייה כי ראש העיר וגזבר העירייה החליטו להעביר רק שלוש מאות אלף שח במקום כשש מאות אלף שח,

הארוע כבר הבריח בעלי עיניין להצטרף לקבוצת הניהול ופוגע קשות בקבוצה ובהתחייבויות שלקחה לקראת העונה שהסתיימה. מקורות בהנהלת הקבוצה מסרו כי התנהלות העירייה הזויה לחלוטין.

מעיריית חולון נמסר בתגובה


הפועל חולון מקבלת את אותו היחס כמו כל יתר הקבוצות בעיר חולון.

ההפחתות נעשו באופן רוחבי לכל הקבוצות על פי החלטה עירונית כתוצאה מהמשבר הכלכלי בעקבות וירוס הקורונה.

בנוסף, על פי אישורים בכתב מהפועל חולון, מקוזזים להם כספי דמי השימוש שהם חייבים כתוצאה מהשימוש במתקנים העירוניים.

לא ברור על מה מדובר ב"ביטול בונוסים בליגה". תקציב ההישגיות יחולק אף הוא בשבועות הקרובים לאחר שיעבור את כל האישורים החוקיים הנדרשים על פי חוזר מנכ"ל משרד הפנים.

להלן התייחסות שלמה אייזיק:

העיריה מחוייבת להעביר את התמיכות העירוניות עד סוף חודש אוגוסט וככל הנראה העיריה לא תעמוד בזה בניגוד למחויבותה עפ"י התבחינים. מדובר על קיצוץ כואב של כ- 200,000 ₪.

את מענקי ההשגיות היו צריכים לשלם עפ"י התבחינים כבר בחודש יוני – לא בטוח שהקיצוץ אשר אושר כחודשיים לאחר מכן, הינו רלבנטי.

האישור בכתב לקיצוץ עלויות השימוש בהיכל אינו תואם את הקיצוץ אשר בכוונת העיריה לבצע ובכפוף להסכם עם החברה לבידור ולבילוי הינו גבוה בכ- 50,000 ₪. "איך ייתכן שהיד הנותנת מקצצת 15%, ואותה יד לוקחת מהמועדון באופן מלא?".

ראש העיר הודיע שיעמיד את ההיכל ללא עלות, עם חזרת הקבוצה לחזרת הליגה, בפועל ההיכל לא הועמד לרשות הקבוצה רוב התקופה בגלל תערוכת הלגו, נדידת הקבוצה להיכלים אחרים השיתה עלויות של עשרות אלפי שקלים על המועדון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem