כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית חולון ערכה מבצע ניקיון רחב בשטח קולנוע רינה הנטוש וגידרה את הכניסה אליו

קולנוע רינה שידע ימים יפים סובל בשנים האחרונות מהזנחה, זוהמה וממכת חולדות והומלסים.

שכנים הגרים בסמוך למבנה היו מעודדים נוכח השמועות והסימנים לתחילת העבודות במקום אבל שמועות לחוד ומעשים לחוד.

לאחר שנדמה שהחלו לעבוד והמקום יהיה נקי ומסודר קרה בדיוק ההפך – הזוהמה גברה והשכנים סבלו ממקרים שלא חוו בעבר, החולדות החלו לצוץ בכל פינה והומלסים החלו לגור במבנה וסביב לו.

לאחר תלונות השכנים החליטה עיריית חולון לקחת את הנושא ברצינות וערכה בימים האחרונים מבצע ניקיון רחב בשטח בית הקולנוע הוותיק והנטוש "רינה", ששוכן במרכז חולון, וגידרה את הכניסה אליו. המקום מוזנח ופרוץ מזה שנים רבות ומהווה מפגע תברואתי, בשל הלכלוך הרב והפסולת שהצטברו בו. משום כך, פנתה העירייה כמה וכמה פעמים לבעלי הנכס בדרישה לטיפול בניקיון, בהתאם לחוק העזר לחולון (מניעת מפגעים ושמירת הסדר והניקיון) התשמ"ב 1982, שקובע כי בעל נכס או המחזיק בו מחויב לשמור עליו כשהוא נטול מפגעים. משחלף פרק הזמן שקבוע בחוק והשטח לא נוקה על ידי הבעלים, דאגה העירייה לבצע זאת בעצמה (תוך השתת העלות על הבעלים), וזאת מחשש לבריאות התושבים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem