כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית ראשון לציון מוקירה את הווטרנים תושבי העיר

עיריית ראשון לציון מוקירה את הווטרנים תושבי העיר

טקס ניצחון הווטרנים עיריית ראשון לציון ממשיכה את המסורת ומוקירה את הווטרנים – ביום שבת ( 9.5 ) בשעה 20:00 שודר טקס בדף הפייסבוק העירוני. אגף הנוער וצעירים חילקו זרים לבתיהם ונפרסו שלטי חוצות עם תמונותיהם בכל רחבי העיר * ראש העירייה, רז קינסטליך: " קשה לדמיין את עולמנו ללא רוח גבורתם של הווטרנים".

עיריית ראשון לציון מוקירה את הווטרנים תושבי העיר – ביום שבת ( 9.5 ) בשעה 20:00 שודר טקס בדף הפייסבוק העירוני. הטקס נערך באנדרטה לזכר יום הניצחון של הווטרנים שלחמו בנאצים. הטקס נערך בהשתתפות ראש העיריה, רז קינסטליך, שאמר : "קשה לדמיין את עולמנו ללא רוח גבורתם של הווטרנים. הם שינו את ההיסטוריה. הם הגיבורים שלנו. אנו מעריכים את המורשת שלהם ושומרים עליהם בגאווה. אנו נעביר את ההיסטוריה של גבורתם לדורות הבאים, והמסורת לחגוג את יום הניצחון על הנאצים תמיד תתפוס את מקום הגאווה בעירנו." בנוסף, חולקו זרים עם ברכה של ראש העירייה וחברי מועצת העיר לבתי הווטרנים, נפרסו ברחבי העיר שלטי חוצות עם תמונות הווטרנים ומדלית הגבורה לה זכו במלחמתם והועברו הרצאות מקוונות בנושא הגבורה היהודית בצבא האדום לתלמידי בתי הספר.

המציאות בצל הקורונה אינה אפשרה לציין את המאורע באירועים המסורתיים ולצעוד יחד עמם בשדרת הדקלים שבגן העיר לזכר הלוחמים. לכן בעירייה הוחלט לציין את יום הניצחון של הווטרנים באופן מקוון. פחות מ-50 ווטרנים תושבי העיר, גיבורי מלחמת העולם השנייה, נותרו בחיים. שלושה רחובות קרויים בעיר על שם החיילים היהודים שלחמו במלחמת העולם השנייה והתגוררו בעיר. חבר מועצת העיר, מחזיק תיק הקליטה, יבגני ברחמן : " "כיום יש מעטים בינינו שעברו את המלחמה הנוראה ההיא, שהביאו לנו ניצחון והגנו על זכותנו לחיים, כאשר הם נלחמו בחזיתות ועבדו בעורף. אנו, תושבי ראשון, גם בנסיבות הלא פשוטות האלו, נזכור את הניצחון ואת אלה שהביאו אותו".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem