כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית ראשון לציון מציינת את שבוע המצוינות הישראלי עם פעילויות לכל המשפחה

פרוט הפעילויות ,המועדים והשעות

עיריית ראשון לציון מציינת את שבוע המצוינות הישראלי עם פעילויות לכל המשפחה

לראשונה בישראל, יתקיים שבוע המצוינות הארצי ובעיריית ראשון לציון יקיימו לאורך השבוע סדנאות מעשיות והתנסות במכשירים מיוחדים לכל הגילים. ראש העירייה, רז קינסטליך: "שואפים למצוינות, ומנחילים זאת כבר מהגיל הרך על מנת למצוא ולהוציא מכל ילד את המיטב".

שבוע המצוינות יוצא לדרך. לראשונה בישראל, יחול השבוע (8.5-12.5) שבוע המצוינות הישראלית מיסודה של קרן טראמפ, שמטרתו לשים בקדמת הבמה את המצוינות הישראלית במגוון תחומים. עיריית ראשון לציון, ששמה לעצמה כמטרה את עידוד המצוינות בכל התחומים ובעיקר בחינוך, לוקחת חלק בשבוע זה, ובו יהיו פעילויות וסדנאות לכל המשפחה וללא עלות. בכל הסדנאות יתקיימו הפעלות מודרכות, בהן יתנסו הילדים ביצירת דגמים ובמכשירים עצמם.

הפעילויות יתקיימו בשלושה מוקדים:
יום שני (9.5) מ-17:00 עד 18:30 – בי"ס למחוננים ע"ש רון ורדי, רח' אבי האסירים 2:
17:00 – 17:30 סיורים מודרכים באולמות הדגמים המדעיים
17:45 – 18:30 סדנאות הפעלה ליצירת דגמים מדעיים
פירוט הסדנאות:
כיצד נוצרים צלילים? כיצד הם מתפשטים? מהי תהודה? ואיך מגבירים צלילים?
חשמל עושה קסמים: מהו חשמל סטטי וכיצד אפשר להזיז באמצעותו דברים?
גלגל צבעים ואשליה: תופעות מדעיות המתקבלות משילוב של תנועה וצבע.

יום שני (9.5, 17:30) – אשכול פיס רביבים, רח' גוש עציון 23:
הרצאה – חללית ישראלית לירח: חלום או מציאות. מרצה: אהרל'ה גליל, חברת SpaceIL
הרצאה – בראשית 2, המרוץ לחלל. מרצה: כרמית סינווני, חברת SpaceIL
המשתתפים יוכלו לצפות בכוכבים ותהיה עמדת צפייה באמצעות טלסקופים.


יום חמישי (12.5) מ-17:00 עד 19:00 – מרכז שוורץ/רייסמן לחינוך מדעי, רח' תמר אבן 3:
מנהיגות טכנולוגית צעירה מלמדת כלים דיגיטליים: תלמידי התכנית העירונית "מנהיגוטק", המעודדת מנהיגות טכנולוגית בקרב תלמידים מכיתות ד' עד ו', יעבירו סדנאות חווייתיות בהן ילמדו על אפליקציות, תוכנות וכלים דיגיטליים לקהל הרחב. חנייה צמודה במקום. הפעילות מתאימה לגילאי 9 ומעלה.
להרשמה לפעילות: https://bit.ly/3KDBJKx

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה שאיפה למצוינות. אנחנו מנחילים את זה כבר מהגיל הרך, במטרה שכל ילד וילדה יוציאו המיטב שלהם. שבוע המצוינות מתקיים בפעם הראשונה, והחלטנו לקיים סדנאות ופעילויות לכל התושבים על מנת להרחיב את הידע".

מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן-זהר: "עיריית ראשון לציון מחנכת למצוינות בכל תחומי החיים, ומטפחת אותה בקרב התלמידים בעיר כבר מגיל צעיר. במרחב החינוכי זוכה כל ילד וילדה להזדמנות להעשיר את הידע ולהיחשף לתכנים מיוחדים, ושבוע המצוינות הוא הזדמנות נהדרת להתרשם מכך ואף לקחת חלק בפעילויות השונות שארגן מינהל החינוך. אני מודה לברכה צויליך, למנהל מרכז רון – ד״ר עופר קרן ולכלל השותפים ברשות ומחוצה לה, על העשייה הענפה בתחום המצוינות העירונית".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem