כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית ראשון לציון פתחה קרן לסיוע עובדים שנקלעו למצוקה כלכלית עקב משבר הקורונה

עיריית ראשון לציון פתחה קרן לסיוע עובדים שנקלעו למצוקה כלכלית עקב משבר הקורונה

עיריית ראשון לציון פתחה קרן לסיוע עובדים
שנקלעו למצוקה כלכלית עקב משבר הקורונה

עובדים יוכלו לקבל הלוואה בריבית מינימלית * ההחזר יתפרס ל-20 תשלומים וירד ממשכורתו של העובד * ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו גם מקום עבודה לאלפי עובדים ומתפקידנו להושיט להם יד במשבר"

עיריית ראשון לציון מודיעה על הקמת "קרן סיוע עקב משבר הקורונה". הקרן מיועדת למתן הלוואות לעובדי העירייה שנקלעו למצוקה כלכלית עקב משבר הקורונה. ההלוואה תעמוד על סך של 5000 ₪ ותישא ריבית מינימלית. ההחזר יתפרס לעד 20 תשלומים שווים וירד ממשכורתו של העובד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "התפקיד המרכזי של העירייה הוא כמובן לדאוג לרווחת התושבים בעיר, לצד זה אנחנו גם מקום עבודה לאלפי עובדים שחלקם נקלעו למשבר כלכלי. תפקידנו להושיט להם יד ולסייע להם לצלוח את התקופה הזו".
ההודעה על הקמת הקרן ומתן הסיוע נשלחה לכלל העובדים בעירייה. כל עובד עירייה עם ותק של שנה ושעומד בקריטריונים שנקבעו, רשאי להגיש בקשה עד לסוף השנה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem