כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עלייה בהרוגים בתאונות הדרכים

כמה נהגים נפגעו בתאונות דרכים בחולון ובראשון לציון?

לפי הנתונים של עמותת אור ירוק:ישנה עליה של 60% בנהגי הרכב הפרטיים שנהרגו בערים בשנת 2019 לעומת שנת 2018

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק אומר : "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב לעודד רשויות למתן ולרסן את מהירות הנסיעה עד ל-30 קמ"ש כנהוג בערים רבות באירופה. צמצום המהירות יביא גם לצמצום תאונות הדרכים ויציל חיים"

18 נהגי כלי רכב פרטיים נהרגו בתאונות דרכים בתחום העירוני בשנת 2019 לעומת 11 נהגים שנהרגו בערים בשנת 2018 – זינוק של כ-60%, כך עולה מנתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס.

4,834 נהגים נפגעו בתאונות דרכים בערים בשנת 2019, כאמור 18 מהם נהרגו, 179 נפצעו קשה ו-4,637 נפצעו קל. בחינת הנתונים הכוללת גם את הכבישים הבינעירוניים חושפת כי בכל שנת 2019 נפגעו קרוב ל-10 אלף נהגי רכב פרטי ו-87 מהם קיפחו את חייהם.

· בחולון נפגעו 137 נהגי רכב פרטי בשנת 2019 בתאונות דרכים, נהג אחד נפצעו קשה.


· בראשון לציון נפגעו 135 נהגי רכב פרטי בשנת 2019 בתאונות דרכים, חמישה נפצעו קשה.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "התחום העירוני דורש מהנהגים יכולות נהיגה אחרות מאשר הכבישים הבינעירוניים. נהיגה בתוך רחובות צפופים, עם ריבוי של הולכי רגל ורוכבי אופניים מחייבים את הנהגים לריכוז מקסימאלי ויכולת קריאה של מפת הסכנות. למהירות הנסיעה יש קשר ישיר עם תאונות הדרכים ובעיקר היכולת להשפיע על חומרת הפגיעה. ריסון ומיתון מהירות הנסיעה יובילו לכך שגם במקרה ונהג לא שם לב להולך רגל או לרכב אחר הוא יוכל לעצור בזמן או במקרה של תאונה התוצאה תהיה כזאת שניתן יהיה להתאושש ממנה. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב לעודד רשויות למתן ולרסן את מהירות הנסיעה עד ל-30 קמ"ש כנהוג בערים רבות באירופה. צמצום המהירות יביא גם לצמצום תאונות הדרכים ויציל חיים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem