כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עלייה במספר המאושפזים בוולפסון

נתוני ההדבקה מהימים האחרונים מאוד מדאיגים

עלייה משמעותית במספר המאושפזים חולי הקורונה במרכז הרפואי וולפסון, ביניהם חולים במצב קריטי ומטופל המחובר לאקמו – מכונת לב ריאה

המרכז הרפואי וולפסון מדווח הבוקר (ראשון 3.1) על עלייה חדה במספר המאושפזים חולי הקורונה. מתחילת השנה החדשה אושפזו בביה"ח 15 חולי קורונה. זאת לעומת עשרה חולים שהיו מאושפזים לאורך תקופה ארוכה עד לפני שבועיים. מספר המאושפזים הכולל הוא כעת 31, בהם 5 במצב קריטי ואחד מהם מחובר למכונת אקמו (לב ריאה), 20 חולים במצב קשה ובינוני.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי, מסרה כי לאור העלייה בתחלואה פתחנו מחלקת אשפוז קורונה חדשה. לדבריה: "נתוני ההדבקה מהימים האחרונים מדאיגים ואנו בהחלט רואים החמרה. נדרשים צעדים משמעותיים להאטת קצב התחלואה והקפדה על עטיית מסכות וריחוק חברתי". ד"ר אנגל ציינה בנוסף, כי מציאת המוטציה של נגיף הקורונה מהווה אתגר וכי "שלחנו דגימות מהחולים שלנו לבדיקת אפשרות שמדובר במוטציה. אסור להיות שאננים בגלל החיסונים. חייבים להמשיך ולשמור על הנחיות הריחוק החברתי ועטיית המסכות על מנת לשמור על עצמנו ועל הקרובים לנו ולעצור את השתוללות המגיפה".

כידוע חולון בעיקבות ההגדרה של חולוןכעיר כתומה כרגע תלמידי ה׳ עד י״ב לומדים מרחוק.

בתוך כך הבוקר(ראשון)דיווחנו לכם הבוקר על התפרצות קורונה בגני הילדים בחולון.


לפי נתוני משרד הבריאות חולון מוגדרת כעיר כתומה לפי מדד הרמזור עם ציון של 6.2 ומספר החולים הפעילים בה עומד על 680 ומספר החולים שנוספו מהיממה הקודמת עומד על 62

לקבלת המקומות בהם שהו חולי קורונה לחצו כאן

אלו המקומות בהם יבוצעו בדיקות קורונה

מתחמי "היבדק ולך" (ווק אין)

​המתחמים יפעלו במרכזים העירוניים במיקומים ובמועדים הבאים:
​יום שני, 4.1 באולם הפחים (רחוב אחד במאי 38) בשעות ​​21:00-14:00
​יום רביעי, 6.1 ב​קאנטרי בריזה (רחוב אורנה פורת 2) בשעות 21:00-14:00
יום ראשון, 10.1 ב​אולם ספורט קליין (​רחוב פילדלפיה 6) ​​בשעות ​20​:00-14:00​

  • אין צורך בהפניית רופא
  • יש להצטייד בתעודה מזהה ובכרטיס קופת חולים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem