כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עמי ששון מחולון מתמודד לראשות ההסתדרות במרחב חולון, בת-ים והסביבה

ההתמודדות מטעם סיעת "כולנו סלע" בראשות עופר עיני

עמי ששון מתמודד לראשות ההסתדרות במרחב חולון, בת-ים והסביבה מטעם סיעת "כולנו סלע" בראשות עופר עיני

עמי ששון (43) מתגורר בחולון, נשוי ואב לשתי בנות.

עמי בעל עשייה של למעלה מעשרים שנה בשירות הציבורי. מומחה למיצוי זכויות עובדים לפי חוק הביטוח הלאומי.
בעל תואר ראשון במשפטים ותואר נוסף במנהל ובמדיניות ציבורית מטעם אוניבריסיטת בר אילן. בעבר כיהן כיו״ר ועד העובדים הארצי בביטוח הלאומי.

עמי אומר ״האני מאמין שלי הוא ייצוג עובדים שהמעסיק אינו מכיר בזכויותיהם, אדאג לתת מענה לכל עובד ועובדת שיפנו אליי. אני מתחייב שמרחב ההסתדרות בראשותי יהיה נגיש ופתוח לקבל את כל העובדות והעובדים שנפגעו במקום עבודתם. אדאג למצות את זכויותיהם אל מול המוסדות השונים, כגון רשות המיסים, ביטוח לאומי, משרד
הבריאות וחברות הביטוח."

הוא מוסיף "זאת שליחות גדולה עבורי לייצג עובדים. אבי עבד מעל לשני עשורים במחלקת תברואה כנהג משאית.
הוא יצא לפנסיה כשגבו ורגלו נפצעו במהלך עבודתו. לאבי לא היה ליווי מקצועי ומתן מענה כשיצא לגמלאות. מנקודה זאת, החלטתי שהסיפור של אבי לא יחזור על עצמו ויקרה לאחרים."


עמי חרט על דגלו להתמקד בתחום הסייעות ותומכות החינוך. הוא אומר "אדאג לשנות את תנאי
העסקתן והעלאת שכרן. לא יתכן שמי שמטפלות בילדים שלנו ישתכרו בשכר מחפיר ויעבדו בתנאי העסקה לא מתגמלים. במקום לפעול לשיפור תנאיהם של העובדות והעובדים הפכה ההסתדרות הנוכחית למתנ״ס. כדי להיאבק על העלאת שכר, העסקה בשעות סבירות ושיפור מעמד הנשים והגמלאים צריך להחזיר את הכח להסתדרות והעוצמה לעובדים ולהחליף את ההנהגה הארצית והמקומית. כולם יודעים כמה נפגעו העובדים בשנתיים האחרונות, כמה עלו המחירים וכמה השכר נשחק. אני קורא לחברי ההסתדרות לתמוך בעופר עיני ובי בבחירות שיתקיימו ב-24.5 כדי שנוכל להחזיר את ההסתדרות לעובדות, לעובדים,לגמלאיות ולגמלאים. הסתדרות שתיאבק עבור שכר טוב יותר ותנאים ראויים לכולם."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem