כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עשרות ילדים בבידוד קורונה

חשש להדבקה המונית ב17 גנים בחולון

בהמשך להדבקות במערכת החינוך בקורונה מצד אחד והצורך של ההורים לשלוח את ילדיהם לקייטנות בגנים.

כעת נודע לנו על 17 גנים שניכנסו לבידוד וכל זאת בשל חשש שעובד אחת ההצגות שהציגה ב17 הגנים חלה בקורונה.

כעת עשרות ילדים נכנסו לבידוד כולל אנשי הצוות באותם גנים שקרוב לוודאי שיצטרכו לערוך בדיקת קורונה וזאת כדי לשלול הדבקת קורונה

כזכור מוטי ששון ראש עיריית חולון הכריז על שעת חרום כבר היום:

זוהי שעת חירום אמיתית ואם כולנו לא נתעורר ונציית להנחיות כלשונן – ביחד – המחיר יהיה כבד מנשוא. עוד 14 חולים נוספו ביממה החולפת בחולון. שתי שכונות עונות להגדרה כתומות. שיעור החולים המאומתים מקרב הנבדקים עומד בעיר שלנו על 2.7% לעומת 1.9% בממוצע הארצי. אלה נתונים מעוררי דאגה.


בימים האלה, בחולון ובכלל, נדרשת מאיתנו משמעת ולא פחות מכך עקביות. זלזול בהנחיות אנשי המקצוע הוא עניין של חיים ומוות – לא של חיי הפרט, אלא גם של חיי כולנו כאן. הכלכלה היא נשמת אפה של העיר והמדינה ואם חלילה ניאלץ שוב להתמודד עם סגר, הדבר עלול להביא למשבר כלכלי שספק אם נעמוד בו.

אם חשבנו שהכל מאחורינו, כעת כבר אין ספק שהעתיד צפוי להיות מאתגר. זוהי שעת מבחן לקהילה החולונית. עלינו להירתם לשמירה על ההנחיות, ביחד. זה תלוי רק בנו.

מעיריית חולון נמסר:

בין התאריכים 24.6 – 29.6 (בשבוע האחרון של שנת הלימודים) הופיע שחקן בהצגה במסגרת "סל תרבות" ב-17 גני ילדים בחולון. היום התקבלה הודעה על כך שהשחקן אומת לקורונה במינהל החינוך העירוני ויצאה הודעה לגני הילדים בצורך בבידוד בהתאם לתאריכי ההופעה בגן:
3 גנים לא צריכים להיכנס לבידוד, 3 גנים לבידוד ליום אחד מחר, 2 בידוד עד יום שישי (יומיים), 3 עד ליום ראשון (12/7), 3 עד ליום שני (13/7) ו-3 עד ליום שלישי (14/7).

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem