כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פאראמדיקית מד"א זה פשוט נס של חג הסוכות

צפו בסרטונים ותמונות מזירת הארוע

בשעה האחרונה דיווחנו לכם על קריסת עמוד תאורה על אשה בחולון.

בהמשך לדיווח שלנו

פאראמדיקית מד"א מד"א נעמי צבי, סיפרה:

"זה פשוט נס של חג הסוכות, ראינו עמוד תאורה גדול שנפל על המדרכה ובסמוך שכבה אשה כבת 40 בהכרה מלאה, היא הייתה כאובה וסבלה מפציעות בגפיים ובראש, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח, שכלל טיפול תרופתי , העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ והמשכנו לטפל בה בזמן הפינוי לבית החולים כשצבה בינוני ויציב. היא סיפרה לנו בדרך שהארוע התרחש כשטיילה עם הילדים ובדרך נס הארוע לא הסתיים קשה יותר."

בשנת 2016 ארע מקרה כמעט דומה שעמוד תאורה נפל על עגלת תינוק ברחוב רבינוביץ בחולון.


חבר המועצה לשעבר מיקאל בוזגלו התריע בעבר רבות על תופעת עמודי התאורה שמצבם אינם תקין ואף שלח של תמונות וסרטונים לגורמים המטפלים.

מיקאל בוזגלו כותב לנו:

לפני מספר שנים העלה תושב חולון את הפוסט הבא "אתמול (שבת) בשעות הצהרים ארע אסון בגינה ציבורית ברח׳ רבינוביץ 79 בקרית בן-גוריון כשאחד מעמודי התאורה שמוצבים בגינה קרס ונפל על משפחה ששהתה במקום ועשתה ״מנגל״ . העמוד נפל על תינוקת ששכבה בעגלה, שנפצעה ופונתה לבית החולים ע״י מד״א . המשטרה חסמה את הגישה למקום באמצעות סרטי אזהרה ונציגי העירייה עודכנו על הארוע. כל זה מעלה חשש שעמודי התאורה שמוצבים בגינות הוותיקות בחולון, רקובים בבסיסם כתוצאה ממגע עם מי השקיה וגשמים במשך שנים ואף אחד לא שם דעתו לכך ולא בודקים ו/מחליפים אותם ואנו עוד צפויים לא עלינו למקרים דומים בעתיד. זהו עוד סממן לתחזוקה לקויה של ציוד ומתקנים בחולון עליה אנו מתריעים בכל הפורומים העירוניים כבר תקופה ארוכה מאוד שמצטרף לשורת מחדלי תחזוקה ובטיחות בחולון"

האם אנו מחכים לאסון נוסף בו ילד יתחשמל למוות ? מפגעים מסוג כזה מצריכים טיפול שורש מיידי וחיסול המפגע באופן מייד, לא יעלה על הדעת שלאחר אסון שכזה העמוד יהיה במקום באותה תנוחה למעלה משלושה ימים.אין אני חלילה מזלזל בעבודתם של מחלקת גנים ונוף,אך כחלק ממהות התפקיד של גנים ונוף זה לסרוק את הגנים,למפות אותם להפיק דוחות ליקויים ובטיחות אחת לתקופה אני בטוח שאם זה היה נעשה לא ההינו נתקלים במרים מסוג זה .אני רוצה להאמין שמנהל מחלקת גנים ונוף יחד עם אנשי הצוות ידאגו להפיק את הלקחים ובנוסף לצאת לבדיקה מקיפה ביותר של בטיחות הגינות בעיר חולון תוך הכנת תיק תו"ל מסודר וטיפול מקיף ויסודי במפגעים הנ"ל.

תגובת עיריית חולון:

עמוד תאורה קרס ברחוב יגאל ידין בקריית אילון. אשה נפגעה ופונתה לקבלת טיפול רפואי.
כונן מחלקת מאור הגיע למקום, בודד את העמוד וטיפל בסכנת התחשמלות.
מנהל מחלקת מאור בדרכו למקום. נסיבות האירוע נבדקות.

קרדיט:תעוד מבצעי מדא+מיקאל בוזגלו

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem