כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פורים מתוק ושמח בחולון

יוזמה של צוותי מכבי- משלוחי מנות למטופלים בשיתוף תלמידי תיכון ק"ש וגן מאור מהעיר חולון

פורים מתוק ושמח בחולון
יוזמה של צוותי מכבי- משלוחי מנות למטופלים
**צוות רב מקצועי, המעניק טיפול לחולים מורכבים במכבי, יזם חלוקת משלוחי מנות למטופלים. למשימה גויסו תלמידי תיכון ק"ש וגן מאור מהעיר חולון, שתרמו מוצרי מזון להכנת משלוחי מנות
 
עו"ס ישראלה מדינה העובדת במסגרת טיפול כוללני המעניק שירותי ליווי ותמיכה בחולים מורכבים במכבי, החליטה כי חג הפורים הוא הזדמנות מצוינת לשמח את המטופלים עימם היא נפגשת במהלך עבודתה. יחד עם חברותיה לצוות הן גייסו תלמידים מרחבי העיר והקימו פרויקט לאיסוף מצרכים עבור משלוחי מנות למטופלי תכנית "החולה המורכב" המתמודדים עם קושי כלכלי.  בשיתוף עם תלמידי בתי הספר הן חילקו השבוע את המשלוחים.  
"אני חלק מתוכנית ייחודית של מכבי במרחב חולון, במסגרתה אנו מאתרים מטופלים שהם חולים כרוניים ומעניקים להם טיפול מניעתי הוליסטי", מספרת ישראלה.
"הצוות שלי הוא צוות רב תחומי,  בו שותפות בין השאר צוות אחיות, מתאמות שירות , דיאטנית ופיזיותרפיסטית , כשהמטרה שלנו היא ליצור מעטפת טיפולית רב תחומית עבור החולים.  חלק מהמטופלים הם אנשים קשיי יום ולכן , חשבנו איך אנו יכולים לשמח אותם ולהאיר במקצת את חייהם".
"חג פורים המתקרב היה עבורנו הזדמנות מצוינת להרים את המיזם עבורם", היא מספרת. "הצעתי את הפרויקט לצוות שלי וההתלהבות הייתה גדולה. כל חברות הצוות נרתמו למשימה ונוצרו שותפויות על מנת להבטיח את איסוף המוצרים באופן יעיל ונגיש.  הדגש היה כמובן על איסוף מוצרי מזון בסיסיים ובריאים ולא על ממתקים מכיוון שמדובר באנשים שהם שחלקם מתמודדים עם מחלת הסוכרת. בימים הקרובים נתחיל לחלק את משלוחי המנות יחד עם התלמידים".    
"העובדה שאנו מרימות מיזם שכזה העשוי להעלות חיוך בקרב המטופלים , מרגש אותנו מאוד ", מסכמת ישראלה.  "ההתגייסות של אנשי הצוות והשותפות שלי לעבודה ושל ילדי המסגרות החינוכיות מרגשת אף היא מאד. אני בהחלט שמחה שיכולנו לשמח אחרים בחג הפורים ובחודש אדר- בו כולנו מצווים לשמוח".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem