כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פחות מתחים – יותר חיוכים

סדנאות מיינדפולנס לילדים ולבני נוער שהוריהם גרושים

מרכז "בין לבין" בחולון מציע סדנאות מיינדפולנס לילדים ולבני נוער שהוריהם גרושים

מרכז "בין לבין" בחולון לתמיכה בילדים, בבני נוער ובהורים בעת גירושין ואחריהם, יחל בשבוע הבא לקיים סדנאות מיינדפולנס לילדים ולבני נוער שהורים פרודים או גרושים. מדובר בשיטה שמאפשרת להתמודד עם רגשות ומחשבות, להפחית מתחים, לשפר את איכות החיים ולממש את חופש הבחירה גם בזמן שינויים גדולים בחיים. בין היתר, יילמדו טכניקות לפיתוח מיומנויות הקשבה וריכוז, ויסות רגשי, שיפור היכולת לתקשר עם חברים ועם משפחה, קבלת החלטות מיטבית,

הסדנאות יחלו ביום ראשון בשבוע הבא, 19.7.20, במרכז "בין לבין" (רח' מזא"ה 3א' חולון) ויכללו ששה מפגשים מדי יום ראשון, כאשר המפגשים לילדים בשעה 17:00 והמפגשים לבני הנוער בשעה 18:15. את הסדנאות תנחה נעמי לוסין, מנחת מדיטציה לילדים ולנוער. עלות: 60 שקלים לכל מפגש. המפגשים יתקיימו בקבוצות קטנות שימנו עד 12 משתתפים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. פרטים נוספים בטל' 050-2288206.    

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem