כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פיגוע הדמים בבאר שבע

מחבל הרג ופצע עוברי אורח
ידיעה מתעדכנת

בשעה 16:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על מספר פצועים ברחוב דרך חברון ויצחק נפחא בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי למספר פצועים בדרגות פציעה שונות, בהם קשה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים בשטח את מותה של אישה כבת 40 ומפנים לבי"ח סורוקה, 3 פצועים, בהם גבר כבן 60 ואישה כבת 35 במצב אנוש ואישה כבת 40 במצב בינוני.

מדובר ב 2 זירות, מתחנת דלק ברחוב דרך חברון חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה כבת 35 שפונתה לבי"ח סורוקה במצב אנוש כשהיא סובלת מפצעי דקירה. במרכז המסחרי ברחוב יצחק נפחא פראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה כבת 40 לאחר פעולות החייאה ופינו לבי"ח סורוקה 3 פצועים מדקירות, בהם גבר כבן 60 במצב אנוש ו-2 נשים כבנות 40 במצב בינוני.

סה"כ באירוע נקבע מותה של אישה כבת 40 ופונו לבי"ח סורוקה 4 פצועים, מהם 2 במצב אנוש ו-2 במצב בינוני.

חובש בכיר במד"א רונן גריזק שטיפל בפצועים במרכז המסחרי סיפר: מיד כשקיבלנו את הדיווח במוקד מד"א על הפצועים מפיגוע הדקירה במרכז המסחרי יצאנו למקום בכוחות גדולים. בתוך אחת מהחנויות במתחם שכבה אישה כבת 40 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה בגופה, ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 60 ששכב על הכביש בכניסה למתחם המסחרי סבל גם הוא מפצעי דקירה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבו קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. 2 נשים כבנות 40 שסבלו גם כן מפצעי דקירה היו בהכרה מלאה, הן טופלו במקום ע"י הפראמדיקים של מד"א ופונו לבי"ח תוך כדי טיפול רפואי כשמצבן בינוני ויציב."


שמעון זגורי מתנדב זק״א באר שבע שמטפל בזירה הקשה: ״כשהגעתי למקום ראיתי המולה רבה, מספר פצועים ששוכבים וסובלים מפצעי דקירה, עובר אורח סיפר שהמחבל שככה״נ הגיע ברכב יצא ודקר מספר עוברי אורח, אזרח שחלף במקום השתלט עליו ונטרל אותו וכך מנע פגיעות נוספות בנפש. לצערי פראמדיק מד״א במקום נאלץ לאשר את מותה של אישה כבת 50 שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפצעי הדקירה, אישה נוספת פונתה ע״י מד״א לסורוקה במצב אנוש, אך בהגיעה לביה״ח הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. מותו של המחבל נקבע במקום.
מתנדבי זק״א באר שבע מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה.

כוחות משטרה רבים במקום חוקרים את נסיבות האירוע.

זק"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem