כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פינוי בניין מגורים מחשש לסכנת שריפה

צו פינוי לדיירים במבנה בחולון מחשש לשרפה

מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב הוציא אתמול(שלשי) צו הפסקה מנהלי לבניין המשמש למגורים ברחוב גאולים בעיר חולון אשר נתגלו בו ליקויים חמורים בתחום בטיחות האש, היוצרים חשש מיידי וממשי לבטיחות השוהים בנכס ובסביבתו. הבעלים והמחזיקים בדירות שבמבנה הונחו להפסיק לאלתר כל שימוש למגורים ולאחסנה בנכס.
משרותי הכיבוי נמסר בנוסף כי הם פועלים בעניין בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, פרקליטות מחוז ת״א (אזרחי) ועיריית חולון.

טפסר רונן מכטייב מפקד המחוז מסר בנוסף:
״בתום הליך שימוע סדור אל מול בעלי הבניין, ותוך שיתוף פעולה עם משטרת ישראל והעירייה ועדכון בית המשפט הדן בעניינו של המבנה, מתוקף סמכותי בחוק ולאור החשש הממשי לחיי אדם החלטתי להורות על הפסקה של השימוש למגורים ולאחסנה בנכס.

[banner-both]
כבאות והצלה לישראל תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה להצלת חיים ולמניעת דליקות.
מפקחי בטיחות האש במחוז פועלים ללא לאות לאיתור סכנות ולהסדרת הליקויים. חשוב שכל אחד מאיתנו ישים לב לסביבת מגוריו ועבודתו, יכיר את דרכי המילוט, יוודא את בטיחות המקום, לרבות תחזוקה נאותה של אמצעי בטיחות האש, יימנע מהנחת מכשולים בדרכי המילוט, ויפעל להתקנת גלאי עשן. יחדיו נצליח למגר את האסונות העלולים להתרחש עקב הזנחה ועקב הפרות של הוראות החוק״.

אמש (שלישי) בשעות הערב הגיעו מפקד תחנת חולון ומפקחי הגנה מאש מתחנת חולון, בליווי משטרת ישראל לוודא ביצוע של צו ההפסקה עליו הורה מפקד המחוז.

מכבאות והצלה לישראל מבקשים להזכיר כי הדרך הנכונה ביותר לכבות שריפה היא למנוע אותה.
בזכות הליכים סדורים של מחלקת הגנה מאש במחוז דן, ושיתוף הפעולה המבורך עם משטרת ישראל, פרקליטות מחוז ת״א (אזרחי) ועיריית חולון, הובהרה הסכנה החמורה אשר עלולה להביא להתרחשות אסון כבד.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem