כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פעילות איכותית ומהנה לילדים בחופשת הקיץ

אוגוסט חם בגני הסיפור של חולון

עוד פעילות איכותית ומהנה לילדים בחופשת הקיץ:

אוגוסט חם בגני הסיפור של חולון

"מסע בין סיפורים" ו"סיפורים מסתתרים" בימי חמישי ושבת במתחמי גני הסיפור בקריית אילון ובחורשת ביובל

ממשיכים לפנק את הילדים: החל מיום חמישי, 5.8,  ובמשך כל ימי חמישי ושבת בחודש אוגוסט, תקיים העירייה בשיתוף מוזאון חוסמסה מבית רשת קהילה ופנאי פעילות מהנה ומעשירה לילדי חולון בשני מתחמים של גני סיפור. "גן סיפור" הוא פרויקט פיסול סביבתי יחיד מסוגו בישראל שיזמה והקימה עיריית חולון לפני למעלה מעשור. במסגרת זו פיסלו מיטב האומנים הישראלים בלמעלה מ-50 גנים ציבוריים פסלי סביבה מרשימים בהשראת סיפורי ילדים אהובים ומוכרים.

בימי חמישי בשעה 18:00  מוזמנות משפחות שבהן ילדים קוראים להיפגש למשחק "סיפורים מסתתרים"


בסגנון מחפשים את המטמון עם מאפיינים של חדר בריחה.  המשתתפים ישחקו באמצעות טלפונים סלולריים, יעברו בין הסיפורים השונים, יענו על כתבי חידה, ימצאו רמזים נסתרים וילמדו על הסיפורים, הסופרים ונושאים נוספים הקשורים בעיר חולון. המשחק יתקיים לסירוגין במתחם גני סיפור מוטה גור (רפאל איתן 5) ובחורשת היובל (יקותיאל אדם). יש צורך בטלפון בעל גלישה סלולרית (אין Wi-Fi במקום). הפעילות תימשך כשעה וחצי. להלן מיקומי הפעילות: 5.8 – קריית אילון; 12.8 – חורשת היובל; 19.8 – קריית אילון; 26.8 – חורשת היובל. 

מספר המקומות מוגבל  ויש צורך ברישום מוקדם בקישור:

https://forms.gle/3J6iDgNaXYd4wQAs9

בימי שבת בשעה 9:00 מוזמנות משפחות שבהן ילדים בגיל הרך להגיע לפעילות "מסע בין סיפורים" – שעת סיפור חווייתית עם שחקנים בהשתתפות הילדים עפ"י הסיפורים "דירה להשכיר", "ספר על גמדים, פטריות ומה עוד" ו"הדג שלא רצה להיות דג". הפעילות תתקיים במתחם גני הסיפור מוטה גור בקריית אילון, רח' רפאל איתן 5.

 מספר המקומות מוגבל  ויש צורך ברישום מוקדם בקישור: https://forms.gle/GboWztWxh1MZKDAx6

צילום: אלי נאמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem