כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פקחים מעיריית ראשון לציון התחזו לקונים והובילו לתפיסת שני סוחרי נפצים

פקחי הסיור בחברה לבטחון בראשון לציון התחזו לקונים שמתעניינים בנפצים ונכנסו לקבוצה למכירת נפצים בטלגרם * תהליך המכירה כלל סרטון הדרכה ומחירון למגוון נפצים כולל נפץ תוצרת בית עם "בום חזק ממש" * המשטרה ארבה לסוחרים בנקודת המפגש ותפסה אותם * לאחר שההורים עודכנו, נמצאו נפצים נוספים בביתם

המאבק בתופעת הנפצים עלה שלב כאשר בחברה לבטחון בראשון לציון החליטו להתחקות אחר הסוחרים שמוכרים את הנפצים לילדים ובני נוער. פקחי הסיור התחזו לקונים שמתעניינים בנפצים והצליחו להיכנס לתוך קבוצה בטלגרם שבה נמכרו נפצים על פי מחירון. פקחי החברה התעניינו ברכישת נפצים ואחד הסוחרים שלח מחירון למגוון נפצים, כאשר השכיחים ביותר הם הנפצים המשופרים. אך יש גם את החזיזים הידועים והמסוכנים, כוורות, חביות ואפילו נפץ תוצרת בית שלדברי הסוחר יש לו "בום חזק ממש". הסוחר הוסיף ושלח סרטון הדרכה ואפילו הזהיר לא להשתמש בנפצים ליד בני אדם ובעלי חיים וכי הוא אינו אחראי לתוצאות.
הפקח תיאם עם הסוחרים להיפגש לצורך הקנייה, כאשר בשלב הזה המשטרה כבר נכנסה לתוך התמונה. הפגישה תואמה לאחר הצהריים, כאשר שני הסוחרים הגיעו עם אופניים חשמליים. ברגע המפגש והצגת החזיזים, זינקו השוטרים ופקחי החברה לבטחון לעבר שני הצעירים ועיכבו אותם. לאחר עדכון הוריהם במעשה, נמצאו בביתם נפצים נוספים.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך שיבח את פקחי החברה לבטחון על התפיסה ואמר: "מעבר לרעש וההפרעה לאיכות חיי התושבים, הנפצים האלו, שעברו שדרוגים ושיפורים, מהווים סכנה ממשית לשלום הציבור ולצעירים עצמם שקונים אותם ומשתמשים בהם. אנחנו נחושים למגר את התופעה הזו".
סגן ראש העירייה, מחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר: "זוהי תופעה מסוכנת מאוד אליה אנחנו מתייחסים ברצינות רבה. חייבים לזכור שפיצוץ נפצים הוא בראש ובראשונה פעולה מסוכנת ביותר המעמידה את הנער או הנערה בסיכון גבוה. אנו קוראים להורים להזכיר זאת לילדיהם ולהדגיש בפניהם שעליהם להימנע מכך". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, ציין כי החברה לבטחון עושה שימוש גם במצלמות הפרוסות ברחבי העיר וכן נעשה שיתוף פעולה הדוק עם מנהלי בתי הספר בעיר והקב"טים ובקרב בני הנוער.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem