כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פרויקט הענק של 1,078 דירות יוצא לדרך במרכז בת ים

מצלאוי ונצבא החלו להרוס את הבניינים הישנים במסגרת פרויקט הפינוי בינוי 'רובע איילון'

פרויקט הענק של 1,078 דירות יוצא לדרך במרכז בת ים:

מצלאוי ונצבא החלו להרוס את הבניינים הישנים במסגרת פרויקט הפינוי בינוי 'רובע איילון' 

חברת מצלאוי, חלוצת הפינוי בינוי בישראל, וחברת נצבא החלו להרוס את הבניינים הישנים בפרויקט הפינוי בינוי הגדול ביותר הנבנה כיום בבת ים. במסגרת פרויקט 'רובע איילון' ברחוב יוספטל ייהרסו 5 בניינים בני 4 קומות עם 240 דירות ישנות משנות ה-60 ובמקומם ייבנו 6 מגדלים בני כ-40 קומות עם 1,078 דירות חדשות, לצד שטחי מסחר, תעסוקה ושטחי ציבור בשטח של כ-25,000 מ"ר. בנוסף, במסגרת השטחים הציבוריים בפרויקט ייבנה מתחם גני ילדים מודרני. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט נאמד בכמיליארד שקל.

אמש (שני), נערך אירוע בהשתתפות בכירי חברת מצלאוי וראש עיריית בת ים, והחלו העבודות לשלב הראשון של הפרויקט עם הריסת 2 בניינים, על שטחם ייבנו 3 מגדלים ראשונים עם 591 דירות.

לדברי סמי מצלאוי, יו"ר חברת מצלאוי "את הפרויקט הזה התחלנו לקדם לפני כ-14 שנים, מתוך הבנה של הפוטנציאל הטמון במרכז העיר הוותיק של בת ים. העיר נמצאת היום בתנופה של פיתוח ואנחנו גאים להיות הפרויקט הגדול ביותר של פינוי ובינוי שיוצא לבנייה. הרכבת הקלה שתחל לפעול עוד לפני השלמת הפרויקט ולאחריה פרויקט המטרו יאיצו את הליך החיבור של בת ים לתל אביב. לאור החשיבות הקריטית של נושא הנגישות התחבורתית בגוש דן אנו רואים במערכות ההסעה ההמונית הממוקמות בצמוד לפרויקט הזדמנות למי שרוצה לגור בלב גוש דן מבלי להזדקק לרכב פרטי".


פריאל אטיאס, מנכ"ל חברת איירפורט סיטי ונצבא: "נצבא מזהה במרכז העיר הוותיק של בת ים פוטנציאל רב. פרויקט 'רובע איילון' הינו פרויקט פינוי הבינוי הגדול ביותר שנעשה בעיר בת ים ועל כן אנו רואים ערך רב בשיתוף הפעולה של נצבא עם חברת מצלאווי, שתי חברות נדל"ן מובילות בתחומן ובעלות ניסיון משמעותי מאוד בתחומי הייזום, התכנון והבנייה".

צביקה ברוט, ראש העיר בת ים: "בשנים האחרונות הופכת בת ים להיות בירת ההתחדשות העירונית, כאשר עשרות תוכניות מאושרות ועשרות נוספות בהליכי קידום. . מדיניות הנהלת העיר בשנתיים האחרונות מתמקדת בפיתוח מוקדי תעסוקה, מסחר ופיתוח נרחב של התיירות והמלונאות- זאת לצד מיזמי ההתחדשות העירונית. חזות העיר משנה את פניה ואנו נמשיך להתרחב ולסייע בנושא וכך לחדש את העיר בזהירות תוך שמירה מקסימלית על האינטרס של התושבים.

תמהיל הדירות בפרויקט שייבנה מגוון וכולל כמות גבוהה מהממוצע של דירות קטנות בנות 2 ו-3 חדרים: כ-30 דירות 2 חדרים ו-169 דירות 3 חדרים. בנוסף, משווקות גם דירות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט ממוקם מול קניון בת ים ונהנה מנגישות תחבורתית מקסימלית. הוא נבנה בסמיכות לתחנת הרכבת יוספטל ולנתיבי איילון. בנוסף, צמודה אליו תחנת יוספטל שתכלול: תחנה של הקו האדום של הרכבת הקלה שצפוי להתחיל לפעול עוד טרם השלמת הבנייה; תחנת מטרו עתידית של קו M1.

כחלק מהבנות הקורונה, החברה פיתחו פלטפורמה דיגיטלית שתאפשר למתעניינים לראות הדמיית וידאו של הפרויקט לרבות פנים הדירות ואת הנוף הניבט מהן. משרד המכירות נמצא ברחוב הוורדים 2, בת ים, הסמוך לפרויקט. מחיר התחלתי לדירות בפרויקט: החל מ-1,445 מיליון שקל לדירת 2 חדרים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem