כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פרסום ראשון: שוהה בלתי חוקי בן 17 גנב רכב בחולון וניגח ניידת משטרה במחסום

החשוד נעצר והוגש נגדו כתב אישום

שב"ח בן 17 גנב רכב בחולון וניגח ניידת משטרה במחסום.

במסגרת המאבק בגניבות כלי רכב ביצעה המשטרה בראשית השבוע פעילות יזומה, כאשר התקבל דיווח מתושב חולון כי רכבו מסוג מאזדה נגנב מרחוב רפאל איתן. שוטרים שהיו במחסום חוצה שומרון הבחינו ברכב כאשר הוא מאיץ את מהירותו לכיוון המחסום.

שוטרי היס"מ של מחוז ת"א ביצעו מיד חסימה הרמטית על מנת לעצור את הרכב החשוד. נהג הרכב ניסה להימלט בנסיעה לאחור אולם לפתע האיץ את מהירותו לעבר ניידות המשטרה ועקב כך ירה אחד השוטרים לעבר הגלגל של הרכב. הרכב המשיך בנסיעה תוך שהוא מנגח ניידת משטרה. החשוד ניסה להימלט בריצה אולם נתפס ונעצר. לניידת המשטרה ולרכב הגנוב נגרמו נזקים כתוצאה מההתנגשות המכוונת.

החשוד, קטין בן 17 שוהה בלתי חוקי (שב"ח) תושב איו"ש אשר נהג ברכב מבלי שהוציא רשיון נהיגה, נעצר והועבר לחקירה במחלק הנוער של מרחב איילון. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת והיום, בתום חקירה מהירה, הוגש נגדו על ידי יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום בגין עבירות אלו ובקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

מצ"ב תמונות מזירת הארוע.
קרדיט: דוברות המשטרה.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem