כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ציונה "מלכת הפאלפל" נפטרה

ציונה "מלכת הפאלפל" האהובה, הלכה לעולמה

ציונה מלמד ז"ל "מלכת הפאלפל" כך כינו אותה, הלכה לעולמה בסוף השבוע האחרון והיום תתקיים הלוויתה בבית העלמין בחולון בשעה 17:30.

ציונה ללא ספק דמות מיתולוגית בחולון ועוד מוסד חולוני ותיק שכבר לא יהיה איתנו, לפי התגובות ברשתות החברתיות אין אחד שלא הכיר ואהב את הפאלפל של ציונה.

ליאת ביתה אומרת למערכת: אמא הייתה אשה אהובה על כולם והייתה אשה שכולם הכירו, גם כשטיילנו בניו יורק אנשים זיהו אותה וצעקו לה "ציונה!". אבי ואימי היו חברים טובים ולאחר שהתחתנו פתחו את החנות שהייתה קיימת 40 שנה, תמיד ידעתי כמה אוהבים אותה אך רק עכשיו לאחר שנפטרה נוכחתי לדעת שעוצמת האהבה היא כל כך גדולה שאני פשוט לא מאמינה.

אספנו תגובות מהרשתות החברתיות על ציונה.

בנה כתב בפייסבוק: הוריי ז"ל עבדו קשה והרוויחו את כספם ביושר. מעולם לא גזלו איש בחייהם, ובמותם לא השאירו שקל אחד חוב – לא לאדם ולא לרשויות. הם חיו בצנעה ולא ברברבנות. אלפי תושבים בחולון של אותם ימים נפלאים ניזונו מהפאלפל שהכינו. רחוב סוקולוב בחולון היה הלב הפועם של העיר עם בתי קולנוע, חנויות ומרכזי בילוי – היו ימים.


אמא הייתה אוהבת הבריות. אהבה את לקוחותיה הקטנים כאילו היו ילדיה, הרבה ילדים גדלו על הפאלפל שלה לפני עידן הפיצות וההמבורגרים. תמיד הייתה חייכנית ומאירה פנים ונחמדה ללקוחות.
יהי זכרך ברוך, תחסרי לנו המון.
ילדייך האוהבים שי ליאת נעמה וישראל

עוד הוסיפה נכדתה: סבתא שלי ציונה מלמד הייתה אחת ויחידה, אישה מדהימה וצנועה שעבדה קשה מאוד כל חייה וזה יום כואב ועצוב עבורינו המשפחה.
סבא חיים מלמד היה אדם זהב עם הלב הכי רחב שיש שתמיד ריחם על כל מי שנזקק ותרם.

מנחם חבר המשפחה כותב: הולך ופוחת הדור. ציונה הגיעה לחולון מירושלים ממשפחה תימנית אסלית, אחיה היה להטוטן האופנועים ציון עמר 'הנשר השחור' והיה לה אח שבשנות ה60 פתח פאלפליה בבאר שבע,
חיים בא מכרם התימנים.
ציונה וחיים עבדו כל יום משעות הצהרים המוקדמות ועד הפיתה האחרונה והיה להם את הפלאפל הטוב ביותר בחולון.
הרגשתי מה זאת צביטה בלב כשבן דודה של ציונה – כדורגלן העבר עזרא עוזרי – הודיע לי ממקום מושבו בארה"ב כי ציונה הלכה הבוקר לעולמה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem