כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צעיר נהרג בתאונה בבת ים

תאונת אופנוע ורכב הסתיימה באופן טרגי

צעיר שרכב על אופנוע נהרג בתאונה בבת ים

מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר שצוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על רוכב אופנוע כבן 25 ברחוב הקוממיות בבת ים. למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה.

בני מזרחי חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. כשהגעתי לזירה רוכב האופנוע סבל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע לאחר נסיונות החייאה ממושכות בזירת התאונה".

מדוברות מד"א נמסר בנוסף : שבשעה 19:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב סמוך למחלף קוממיות בחולון. חובשים ופראמדיקים קובעים את מותו של רוכב אופנוע גבר כבן 25 לאחר פעולות החייאה ממושכות. דניס

חובש רפואת חירום אלכס חן ופראמדיק מד"א ברק כץ סיפרו :


"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 25 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק, וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה בסמוך לרכב ולאופנוע. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. מצבו היה קריטי וסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב גבר כבן 40 לא נזקק לטיפול רפואי."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ממשטרת ישראל נמסר על תאונת דרכים קטלנית ברחוב הקוממיות. הכביש נחסם לתנועת כלי רכב.

לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על תאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי ברחוב הקוממיות פינת אנה פרנק בבת ים.

כוחות משטרה וגורמי הצלה הגיעו למקום. מותו של אחד רוכב האופנוע, שפרטיו אינם ידועים לנו בשלב הזה, נקבע בזירת התאונה ע"י גורמי רפואה.

למקום זומן בוחן תנועה והמשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.

רחוב קוממיות, ממשה דיין (חולון) עד ניסנבאום, נסגר לתנועה משני הכיוונים.

ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים במקום.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem