כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בבדיקות התו הסגול

צפו בבדיקות התו הסגול בראשון לציון

24 דוחות תו סגול הוגשו על ידי פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון כנגד בעלי עסקים בשתי היממות האחרונים בראשון לציון. 18 מתוך הדוחות הוגשו למרכולים וסניפי רשתות השיווק הגדולות הפועלים בעיר. במהלך הפעילות נתגלו ליקוים רבים בהם חוסר במחיצות, עובדים שהיו במגע עם מוצרי מזון ובכלל זה פירות וירקות כשהם ללא כפפות ומסכות פנים. לקוחות שפקדו את העסקים ללא מסכות, מקומות בהם לא בוצע בדיקת חום ותשאול מצב בריאות ללקוחות בכניסה.
בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון ממשיכים במאבק בנגיף הקורונה ומגבירים את פעולות האכיפה בכל הקשור לקיום התו הסגול בבתי העסק בעיר. במהלך הפעילות נתגלע לצוותי האכיפה ובכלל זה שוטרי ופקחי השיטור העירוני ופקחי החברה לביטחון תמונה מטרידה של אדישות בקרב בעלי עסקים ועובדים בבתי עסק תוך המנעות מקיום כללי התו הסגול.
בעיריית ראשון לציון החליטו להמשיך בפעילות האכיפה תוך מיקוד פעילות באותם בתי עסק בהם נמצאו ליקויים ובדגש על המרכולים ורשתות השיווק הפועלים בעיר בהן תנועות הקונים היא גדולה ביותר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem