כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו-בוולפסון נערכים לקראת חולי הקורונה ובחנויות המסכות אוזלות

צפו-בבית החולים וולפסון נערכים לקליטת חולי הקורונה ובבתי המרקחת אוזלים המסכות

היום בבוקר החל כנס מנהלים לצורך מתן הנחיות בנושא היערכות לוירוס הקורונה, ובו נאמה ד"ר ענת אנג'ל מנהלת בית החולים. בדבריה ציינה בין היתר כי מחלת הקורונה היא מחלה קלה שלרוב מבריאים ממנה כמו משפעת, היא פוגעת בעיקר במבוגרים מעל גיל שישים ובאנשים עם בעיות כרוניות. בעקבות עתיד התפשטות המחלה, כפי שמשרד הבריאות צופה, נערך בית החולים לפתוח מחלקות יעודיות בתוך בית החולים ומחוצה לו. בית החולים וולפסון הונחה להיות אחראי על המלר"ג בראשון לציון ובבאר יעקב כדי שיוכל לטפל בחולים הקשים. מעבר לכך אנו ערוכים לקבל את החולה הראשון ואני מעריכה שזה יהיה בקרוב.

נאווה מבית מרקחת 'בריאות' בחולון אומרת למערכת, שהיא הזמינה, זו הפעם השישית, ערכות מסכות לבית המרקחת. "זה פשוט נחטף כמו לחמניות והמחירים כל הזמן עולים". היא מוסיפה "חשוב להדגיש שישנם שני סוגי מסכות. האחת פשוטה, היא לא יעילה, ומספיקה לעד חצי שעה. המסכות הקשוחות טובות לעד ארבעים ושמונה שעות ומסננות עד תשעים וארבעה אחוז מהחיידקים". בלי שום קשר למסכות, נאווה ממליצה לשמור על הגיינה בזמנים כאלו.

קרדיט תמונה וסרטון:בית החולים וולפסון ובית מרקחת בריאות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem