כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו במאמן הפועל חולון מגיב לארועי המשחק מאמש

מאמן הפועל חולון-סטפאנוס דדאס

לאחר ניצחונה החשוב של הפועל חולון 67-65 על מנרסה ארעה בסיומה תקרית שהעיבה במעט על הניצחון כאשר מאמנה של הפועל חולון עזב את מסיבת העיתונאים בזעם .

בעיקבות הארועים הוציאה הפועל חולון הודעה ובה נכתב:

בעקבות אירועי אמש במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון במנרסה, להלן עדותו של מנהל הקבוצה, ניר אורון על השתלשלות העניינים:
"בסיום המשחק ניגש לחדר ההלבשה שלנו דובר מנרסה וביקש ממני שהמאמן ושחקן יגיעו למסיבת העיתונאים. לאורך כל ההליכה לעבר חדר מסיבת העיתונאים דובר מנסרה התגרה במאמן ואמר לו ש'הוא לא בסדר ולא צריך להגיב לקהל'. למרות שהמאמן התנצל ואמר שזה קרה תוך כדי האמוציות של המשחק, הדובר שלהם המשיך להתגרות ולדבר על זה. גם לאחר שעלינו לחדר מסיבת העיתונאים עמדו אנשים מטעם המועדון והמשיכו להקניט ולצעוק לעברנו דברים".
"במהלך מסיבת העיתונאים כאשר המאמן דיבר, קטע אותו דובר הקבוצה. כשעברו לשלב השאלות, השאלה הראשונה הייתה לגבי התקרית ולא לגבי המשחק. לאחר שהמאמן ענה והציע שבפעם הבאה ישאלו על המשחק, יצאנו מחדר מסיבת העיתונאים ודובר מנרסה הלך אחרינו והמשיך להתגרות ולהגיד דברים על המאמן. כמו כן, החלק לצעוק לעברי אמירות כמו 'איזה מאמן יש לך'. בשלב הזה סטף צעק לעברו 'מספיק זה מספיק, אמרתי לך להפסיק עם זה, מה אתה עוד רוצה'? מיד אחר כך הגיעו גורמים נוספים מטעם מנרסה ויצרו המולה, כאשר אני חוצץ ביניהם לבין המאמן תוך כדי שאני מבקש מהדובר שלהם שינהג במקצועיות ושלא ימשיך להתגרות. בשלב הזה אחד מאנשי המועדון נתן לי דחיפה קלה בזמן שהוא צועק 'תלכו מכאן' ואני נעמדתי מולם, פנים מול פנים והשבתי לו 'אל תגע בי, אני לא נגעתי בך, ושייזהר להניח עליי שוב יד'. מיד לאחר מכן דיווחתי למשקיף פיב״א על המקרה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem