כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון:תיקרה נפלה בגן אגס בחולון

בשבוע שעבר בזמן שהגשמים ירדו ללא הפסקה , חלק מגני הילדים בחולון נותרו ללא חשמל ולחלק מהם נגרמו נזקים .

למערכת הגיעו תלונות רבות של הורים בגני ילדים בעיר ובינהם גן אגס,חבצלת ואדמונית ,העירייה הוציאה צוותים לתיקון התקלות ואמרה

כל גני הילדים בעיר נפתחו הלמרות הגשמים הרבים כאשר בכולם פועלים התאורה, החשמל, מיזוג האוויר וכדומה ולילדים לא נשקפת כל סכנה.

בשל כמות גדולה מאוד של מי גשם שירדה אתמול, חדרו מים לתוך המבנה של מספר גנים בודדים, ביניהם גן חבצלת וגן אהוד.

עובדי העירייה דאגו שכל המקומות יטופלו לאלתר ואכן הגיעו הילדים לכל הגנים בעיר לפעילות בטוחה.


כאשר הגשם ייפסק, יתבצע שוב איטום מלא ויסודי במקומות הנדרשים לכך.

אתמול בשעות אחר הצהריים בשעה שילדים שהו בגן אגס חלק מתקרת הגן נפלה ובנס לא נפגע אף אחד ההורים טוענים שמאז הגשמים הרבים הם סבלו מתקלות של רטיבויות בגן בלי חשמל ומים בחלק מהזמן .ואכן באו וסידרו את כל הליקויים אך את הרטיבויות בתיקרה לא סידרו ואתמול למרבה המזל נפלה חלק מהתיקרה בגן ובנס לא נפגע אף ילד ,מספר הורים הביעו חשש אף לשלוח את ילדיהם היום לגן

פנינו לעיריית חולון ולהלן תגובתה: מדובר בטיח שהתקלף מהתקרה בשעות אחר הצהריים,  וכבר מחר בבוקר הקבלן יבצע הסרה של אותו מפגע. כמו כן, מחר גם יתחילו  בעבודות האיטום של גג המבנה כדי למנוע רטיבות עתידית והפסקות חשמל בגן.
בזמן העבודות הפעילות לילדים תתקיים בכיתה בגולדטק.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem