כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון:תקף שוטרים לאחר שהפר את הנחיות משרד הבריאות

צפו בסרטון: הפר את הנחיות משרד הבריאות ונעצר לאחר שתקף את השוטרים

תעוד מטריד עלה היום לרשתות החברתיות בו נראה כאילו שוטרים משתלטים על חסר ישע כאשר זו אינה הפעם הראשונה בו מוצגת תמונה חלקית שעולה לרשתות החברתיות ומייד אחריהם תגובות נזעמות של אנשים אלא שלאמת יש שני צדדים ומשטרת ישראל מסרה לנו את אשר ארע בזו הלשון:פקחית של שיטור עירוני בת ים אשר היתה במהלך פעילות אכיפת צו בריאות העם ובתוך כך הבחינה בשני גברים אוחזים בבקבוק אלכוהול , ששהו במרחב הציבורי כשהם בגילופין ניגשה לעברם וביקשה שיזדהו.

בתגובה, אחד מהם נמלט מהמקום והשני ( המצולם בסרטון) בן 25 מחולון, סירב תחילה להזדהות באמצעות תעודת זהות ורק בהמשך הזדהה והוברר כמפר את הנחיות הצו ושוהה שלא כדין הרחק ממקום מגוריו.

בעת שהפקחית הודיעה לו כי בכוונתה לרשום נגדו דו״ח כדין, תקף אותה החשוד בכך שהכה בגופה באגרופים, זרק מידיה את מכשיר המסופון ושברו ועל אף שהוזהר להפסיק , המשיך לדחוף את הפקחית אשר נאלצה להתיז לעברו תרסיס פלפל והזעיקה עזרת שוטרים.

גם לאחר הגעת השוטרים למקום , המשיך החשוד להשתולל, כשהוא קורע צינורות השקייה שהיו על הקרקע , מגדף ומכה על הרצפה ולכל עבר עד אשר נעצר על ידי השוטרים.

מדובר בחשוד שהיה בגילופין , זלזל בחוק באופן בוטה , הפר את צו בריאות ותקף עובדת ציבור אשר ביצעה תפקידה כדין . הפקחית נזקקה לקבלת טיפול רפואי .


בימים אלו מצופה מכל אדם להישמע להנחיות והתקנות לשעת חירום שנקבעו ע״י הממשלה. לצערנו בשעה ששוטרי ישראל פועלים במסירות ומסכנים את חייהם למען בריאות הציבור ובכדי להציל חיים, יש מי שבוחר לזלזל בחוק ובאלו הפועלים לאכוף אותו.

אנו חוזרים שוב בפעם המי יודע כמה אנא הקשיבו לכוחות הביטחות וצייתו להוראות ולהנחיות של משרד הבריאות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem