כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון-חילוץ בחוף פלמחים

גבר בן 46 פונה לבית החולים

יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל חילצה הבוקר משיט קאייק שהתהפך בלב ים ואפסו כוחותיו.

הבוקר התקבל במוקד המשטרה דיווח על משיט קאייק שנכנס הבוקר לים בחוף פלמחים, נסחף עם כלי השייט לעומק רב, שם נפל למים ולא הצליח לעלות חזרה.

כוחות משטרה הגיעו במהירות למקום וצוות היחידת השיטור הימי של משטרת ישראל הוזנק למקום וכן מסוק משטרתי.

במהלך סריקות של ספינת השיטור הימי, מסוק משטרתי ומסוק צה"לי שהגיע לסייע, אותר במרחק של כ-3 ק"מ מהחוף, הקאייק והמשיט לידו כשהוא באפיסת כוחות.

המשיט גבר בן 46 תושב ראשון לציון נאסף על ידי הצוות אל החוף כשהוא תשוש וסובל מהיפותרמיה ופונה ע"י גורמי הרפואה לבית החולים קפלן.


בנוסף נמסר מדוברות מד"א: שבשעה 09:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב איילון על חותר קיאק שככה״נ התהפך בעומק הים מול חוף פלמחים. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה״ח שמיר אסף הרופא גבר בן 46 במצב קל – בינוני עם סימני היפותרמיה.

חובש בכיר במד״א שלומי בן שימול ופראמדיק מד״א אביב סולומון סיפרו: ״קיבלנו קריאה על חותר קיאק שככה״נ התהפך בעומק הים, בעזרת מסוק צבאי וכוחות השיטור הימי, החותר אותר וחולץ כשהוא סובל מסימני היפותרמיה, העברנו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ שחוממה מראש והתחלנו בפינוי לביה״ח כשמצבו יציב.“

מצ"ב תיעוד מפעולות החילוץ, קרדיט: דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem