כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בפעולות אכיפת הקורונה

פעולות אכיפה להורדת תחלואת הקורונה

ברגעים אלו מפרסמת עיריית חולון בדף הפייסבוק שלה כי אגף הפיקוח והשיטור העירוני בשיתוף Israel Police – משטרת ישראל ממשיכים בפעולות האכיפה להורדת התחלואה בעיר באמצעות מחסומים וסיורים רגליים.

ראש העירייה מוטי ששון פרסם בדף הפייסבוק שלו כי נעצר הגידול בחולים בחולון.

הודות לנחישות החולונית ובסיוע עשרות רבות של עובדי עירייה ובני נוער מתנדבים שנרתמו למאמץ – הצלחנו במשימה הראשונה שהצבנו לעצמנו בגל השני של הקורונה: לעצור את הגידול במספר המאומתים בחולון. תוך שבועיים הורדנו, ביחד, את קצב ההכפלה של הנגיף בעיר מ-1.36 ל-1.14. מספר המאומתים לפני שבועיים עמד על כ-700 וכעת על 513.

כעת עומדת בפנינו המשימה החשובה מכל ואין לי כל ספק שנעמוד בה: הורדת קצב ההכפלה אל מתחת ל-1.0 – והפיכת חולון לעיר ירוקה בהתאם לתוכנית של פרויקטור הקורונה, רוני גמזו. אני בטוח שזה אפשרי. אני רואה את המשמעת העצמית ברחובות שלנו ואת ההבנה שעטיית המסכות היא הצלת חיים. ישנו מאמץ משותף אמיתי לשמור על עקרונות הממ"ש שקבענו: מסיכה, מרחק, שטיפה. שאפו לכולם.

בשלב זה, כדי להצליח באמת ולהיות "ירוקים", מוטלת על כל אחת ואחד מאיתנו החובה להתאמץ עוד מעט, להקפיד קצת יותר ולהסביר ולהבהיר לבני משפחתו וחבריו את חשיבות ההקפדה על ההנחיות.


עיר ירוקה תהיה הדבר הקרוב ביותר למה שהכרנו בעידן שלפני הקורונה. זה חשוב לעסקים, זה חשוב לתרבות וליוצרים, זה חשוב לבריאות הנפשית של כולנו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem