כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בתיעוד תאונה שהתרחשה הבוקר בכביש 4 סמוך לעיר ראשון-לציון

מקומם נורא לראות איך שניה של היסך דעת, לרוב כתוצאה משימוש בטלפון הנייד
(התאונה במחלף ראשון , מצד שמאל של המסך, אוטובוס מצפון לדרום..)

תיעוד תאונה שהתרחשה הבוקר בכביש 4, סמוך לעיר ראשון-לציון:

דניאל פובך, בקר התנועה הראשי של המרכז הלאומי לניהול תנועה בחברת נתיבי ישראל: של חברת נתיבי ישראל: "בשעה 09:18 ניטרנו בזמן אמת את התאונה, אליה מיד שיגרנו את כוחות ההצלה ובמקביל את צוותינו ההנדסיים שיאפשרו להשיב מחדש לתנועה את אחד הכבישים המרכזיים והעמוסים במדינה.

מקומם נורא לראות איך שניה של היסך דעת, לרוב כתוצאה משימוש בטלפון הנייד, גורמת פעם נוספת לתאונה דרכים מיותרת אשר בנס הסתיימה ללא אובדן חיי אדם. אנו בחברת נתיבי ישראל משקיע מיליארדי שקלים בתשתיות תחבורה מהבטוחות והמתקדמות בעולם, אך אין זה תחליף לאחריות האוחזות והאוחזים בהגה, כולנו, אשר חיינו וחיי סובבנו בידנו! בואו ניקח אחריות."

פובך בקריאה נרגשת לנהגים: "אנא מכם, האחוזות והאוחזים בהגה- בואו ניקח אחריות. רגע קטן של היסח דעת עלול לעלות בחיי אדם, חיי היקרים לנו מכל."

בכל מפגע דרך או צורך בסיוע חינמי לרכבים תקועים בכבישים הבינעירוניים מוזמנים ליצור קשר אל 2120*, המרכז הלאומי לניהול תנועה של חברת נתיבי ישראל.


נתיבי ישראל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem