כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בתעוד:מגינת המומינים נשארו הפסלים

עיריית חולון :לכו לשחק גינה הסמוכה

בצל הקורונה רבים מאיתנו שינו את הרגלי הבילוי וכעת ניתן לראות ילדים ומשפחות מבלים יותר בשטחים הציבוריים ובגינות בפרט.

למערכת הגיעו תלונות רבות על כך שהגינות הציבוריות בקריית שרת אינן זוכות לתשומת לב מהעירייה וחלקן מוזנחות עם ליקויי בטיחות וסובלות מהעדר משחקים.

יצאנו לבדוק את גינת המומינים הנמצאת בצומת הרחובות שרת ומפרץ שלמה.

עיקר תלונות התושבים היו על כך שהגינה שעברה שיפוץ לפני כשנתיים כשהפכו אותה בעצם לגינת המומינים, היא גינה בעלת שטח גדול מאד ומוצל ברוב שעות היום, מה שכן מתקנים אין בה . יש מתקן טיפוס חבלים שגם ככה אף אחד לא עולה עליו, ובחלק הנוסף אוסף של כמה מתקנים ישנים מאד שכנראה לקחו מגינות ישנות. גינה ענקית שמשרתת מספר רב של תושבים ללא נדנדה וללא מגלשה.

מבדיקה שערכנו אכן הגינה היא די גדולה וחלק ממנה זכה להצללה, בגינה עצמה ספרנו כמות דלה של משחקים מיושנים וחלודים,פחי אשפה עקומים ואשפה זרוקה לכל עבר,מתקני משחקים מלוכלכים,ספסלים שבורים,ברזלים בדשא מה שעלול לפצוע את הילדים,והורים ממורמרים שטוענים שהעירייה מתגאה בפסלים כמו המומינים אך שכחה את מתקני המשחקים ובטיחות הילדים.


עיריית חולון מסרה לנו בתגובה לטענות התושבים ובהמשך לסיור שעשינו:

הגינה אינה מיועדת לשיפוץ נוסף. במידה שהתושבים מעוניינים במתקני משחק הם מוזמנים להגיע לגינה הסמוכה ברח' שרת, מול המרכז המסחרי, ששופצה לפני כשנה ובה מתקני משחק חדשים וגן סיפור צ'בורשקה.  

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem