כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בתעוד- הסגר בראשון לציון

בינתיים הסגר נשמר

מחסומים, סיורים, רחפנים, 1500 מצלמות וסגירת חניוני חוף הים הם חלק מפעילות פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון המסייעים למשטרה לאכוף את החלטת הממשלה על הטלת הסגר.
למעט מקרים בודדים של הפרת הנחיות הסגר הציבור שומר בהדיקות על ההנחיות. פקחי החברה לביטחון של ראשון לציון יחד עם שוטרים וחיילי צה״ל שהובאו לתגבר את כוחות האכיפה והשיטור פרסו מחסומים בכל היציאות מהעיר. במקביל מבצעים הפקחים פעילות יזומה של סיורים בחופי הים, בפארקים, בשטחים הפתוחים ובשכונות המגורים ואזורי התעשיה. המטרה למנוע התקהלויות ולשמור על בטחון הבריאותי של התושבים וגם על בטחון הרכוש באזורי התעשיה והמסחר המושבתים מפעילות.
הצוותים נעזרים ברחפנים וב1500 מצלמות הבקרה הפרוסות ברחבי העיר.
אתמול מיד לאחר כניסת הסגר סגרה החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון את כלל החניונים בחוף הים וזאת כדי לעמוד בהנחיות הסגר. לפי שעה בחוף הים כמו גם בפארקים נרשם ציות להנחיות ולמעט ספורטאים המגעים לבצע פעילות ספורט יחידנית של צעידה, ריצה ואו רכיבה על אופנים לא נרשמת תנועת מתרחצים או מבלים בחופים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem