כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בתעוד מאוהל הקורונה בחולון

למרות השמועות על מהומות ממשטרת ישראל נמסר הכל כשורה

מדוברות מד"א נמסר שמאז פתיחת 16 הקלפיות המיוחדות למבודדי הבית, שנפתחו בשעה 10:00 ברחבי הארץ, הגיעו כבר מאות לממש את זכותם להצביע.
הקלפיות מאויישות ע"י חובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום ממוגנים כנדרש, באוהלים מבודדים ומיוחדים שהוקמו ע"י וועדת הבחירות המרכזית . עד כה
הכל מתנהל כמתוכנן ללא ארועים חריגים.

הקלפי בחולון מוקמה באמצע מגרש עליו מתאמנים תלמידים אשר עושים את שעורי הנהיגה עליו.בתחילה דווח ברשתות החברתיות על עימותים בין מורי נהגה לאנשי הקלפיות דבר שהתברר כלא נכון.אבי ימיני יו"ר מורי הנהיגה בחולון מסר למערכת לא היו שום עימותים היה מדובר בחוסר תאום והבנה בהצבת הקלפי מכיוון שהיא ממוקמת היכן שאמורים להתקיים שעורי נהיגה.

ממשטרת ישראל נמסר: באזור משרד הרישוי בחולון מוצבת קלפי המיועדת למצביעים בבידוד/חשד לקורונה.
אנחנו לא מכירים התפרעות/קטטה במקום.
מורים לנהיגה הלינו שהמתקנים מפריעים להם וזה הכל.

במקום עצמו עשרות ממתינים להצבעה שמסכות עוטות את פניהם שעצרנו לצלם את התעוד אמרה לנו נוסעת מאחד הרכבים אנחנו לא מפחידים ולא מצורעים אנו מסתובבים עם מסכות כדי להגן על הסביבה הקרובה באנו מראשון לציון כדי להצביע ,הכל התהפך לנו יצאנו לאיטליה לטיול משפחה וכעת אנו בבידוד זה נורא הלוואי ויעבור מהר אנו רוצים כבר לחזור לשגרת החיים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem