כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו: מחבל צועד מכיוון הים ביפו, מגיע לבני הזוג מבת ים שולף סכין, דוקר ונמלט למסגד

היחידה המרכזית במחוז ת"א והשב"כ סיימו את חקירת פיגוע הדקירה בחודש שעבר ביפו

הותר לפרסום: הסתיימה חקירת המחבל מוחמד בני עודה בן 18 מהעיירה הפלשתינית טמון, שדקר בחודש שעבר גבר יהודי בן 67 תושב בת ים בשעה שצעד יחד עם אשתו ברחוב בת-ים ביפו.

חקירת החשוד שנתפס במרדף שניהלו שוטרי מרחב יפתח לאחר פחות משעה לאחר הפיגוע במסגד אליו נמלט ביפו, התנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ת"א ובשירות הביטחון הכללי.

בחקירה עלה כי המחבל יצא מהעיירה טמון בנפת טובאס סמוך לשכם, ונסע באותו יום ליפו, שם עבד בעבר כשוטף כלים במסעדה כשהוא ללא אישור שהייה בישראל.

עוד עלה כי עם הגעתו ליפו, הלך המחבל לים סמוך למסעדה בה עבד, ולאחר מכן זיהה את בני הזוג הולכים ועקב אחריהם כאשר על גופו מוסתרת סכין בה הצטייד מבעוד מועד.

כאשר הבחין שהרחוב ריק מאדם התקרב מאחור אל בני הזוג והחל לדקור את הגבר מספר פעמים. הגבר שנפצע מהדקירות ניסה להדוף את המחבל ולמנוע ממנו מלגשת לאשתו, עד שנמלט מהמקום.


כוחות גדולים של מרחב יפתח במשטרת מחוז תל אביב פתחו במצוד אחר המחבל ותוך פחות משעה לכדו אותו בתוך מסגד ביפו. בתום חקירתו בחשד לניסיון רצח על רקע לאומני, הוגשה השבוע נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מצורף: וידאו ממצלמות האבטחה המתעדות את מעקב המחבל, רגעי הפיגוע וההימלטות למסגד וכן סינק של פקד גיל אדרי מצוות החקירה ביחידה המרכזית של מחוז ת"א.

קרדיט: דוברות המשטרה.

קרדיט: דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem