כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו-משטרת ישראל בפעילות הסברה ואכיפה בקורונה

צפו בפעולות האכיפה וההסברה של משטרת ישראל בקורונה

שוטרי משטרת ישראל עוסקים בימים אלו גם בפעילות אכיפה והסברה, ביקרו בבתי עסק ובבתי מבודדים הם הורו על פיזור קהל באזורי הפארקים, חופי הים וכיו״ב. צריך לציין כי מרבית התושבים ובתי העסק, הקפידו על קיום ההוראות כלשונם, אולם במקרים בהם זיהו השוטרים הפרות או התעלמות מההנחיות- פעלה המשטרה לפיזור המתקהלים.

במהלך סוף השבוע הנוכחי החלו השוטרים גם ברישום דו״חות בעת הפרות חריגות בניגוד לצו, כשעד אתמול בצהריים נרשמו 17 דו״חות. בנוסף, עד כה נפתחו 117 תיקים פליליים הקשורים להפרות הבידוד, וכן נפתחו 18 חקירות נוספות בגין מקרים שונים של הפצת מידע כוזב (Fake news).

מדי יום מבקרים השוטרים אלפי מחויבי בידוד בכדי לוודא כי הם נשמעים להנחיות, כשעד כה בוקרו כ-12,000 מחויבי בידוד ברחבי הארץ.
בימים האחרונים ביקרו שוטרים בכל רחבי הארץ גם באלפי בתי עסק שונים, כשרובם המוחלט קיימו והקפידו על ההנחיות במלואן. נוסף למאמצי הסברה משמעותיים המתבצעים בשטח, המשטרה סגרה עד כה 18 בתי עסק באמצעות צווים בגין הפרת ההנחיות באופן בוטה.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים!
המשטרה שבה וקוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

מצ״ב סרטונים של פעילות המשטרה במהלך סוף השבוע למניעת התקהלות בפארקים ובמרחב הציבורי.
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.


https://www.youtube.com/watch?v=TNzXzECywekhttps://www.youtube.com/watch?v=S_6NtSRPzrU

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem