כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו: 183 דו"חות תנועה. 12 דו"חות נרשמו בגין עבירות מהירות בסוף השבוע

צפו בתעוד יום שבת ליד שוטר תנועה

במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו בחולון ובבת ים 183 דו"חות תנועה. 12 דו"חות נרשמו בגין עבירות מהירות, מתוכם 3 נהגים שקיבלו הזמנה לבית משפט. 4 נהגים נתפסו בגין נהיגה בשכרות. בסך הכל נפסלו 8 רשיונות נהיגה בגין עבירות מהירות ונהיגה בשכרות; וארבעה רכבים הושבתו.

באחד המקרים, ברחוב סרלין בחולון, נקלט במכשיר הממל"ז (מד מהירות לייזר) רכב פרטי, נהוג ע"י תושב אור יהודה בן 46, כשהוא נוסע במהירות של 129 ק"מ לשעה בכביש עירוני שבו מותרת הנסיעה ב 50 קמ"ש בלבד. בוסף לכך, בבדיקה שנעשתה במקום נמצא כי הוא נוהג תחנת השפעת אלכוהול כאשר בגופו של החשוד 300 מיקרוגרם אלכוהול לליטר אוויר נשוף.

לנהג בוצע שימוע בפני קצין משטרה ורישיונו נפסל ל 30 יום.

ביום שבת האחרון ליד "כיכר הדמעות" עמד שם שוטר וביצע אכיפת מהירות באמצעות מד ליזר עמדתי לידו קרוב לשעה ,תאמינו לי לא הייתם רוצים להחליף אותו לעמוד ביום שבת בבוקר ולשמוע את התרוצים של למה נסעתי מהר ובבקשה תוותר לי ,כולם היו מודעים לעברות שביצעו ובכל זאת התרוצים היו הזויים ,לא קל היה לו לשוטר היה חם ולשמוע את תרוצי הנהגים ולנהוג באדיבות וחיוך ולהסביר לכל אחד את מהות העברה אני מצדיע לאותו שוטר ולאותם שוטרים המבצעים את תפקידם 7424 בכל מזג אויר אז להבא שאתם פוגשים שוטר תזכרו שהוא אזרח כמוכם שבסך הכל מבצע את עבודתו

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem