כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו:8 סעיפי אישום נגד אופנוען שנסע בניגוד למותר

צפו:8 סעיפי אישום נגד אופנוען שנסע בניגוד למותר

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גיא ברק (24) מראשון לציון, בגין סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, חבלה בכוונה מחמירה, מעשי פזיזות ורשלנות, שיבוש מהלכי משפט, הכשלת שוטר במילוי תפקידו, אי ציות לרמזור אדום, נהיגה במהירות העולה על המהירות המותרת ורכיבה ללא לוחית זיהוי.
 
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אורן חיים, ביום שבת 18.4.2020, יצא הנאשם מראשון לציון יחד עם כ- 11 רוכבי אופנוע אחרים, לרכיבה משותפת בכבישי ישראל, בניגוד להגבלת הפעילות לפי תקנות שעת החירום. הנאשם נהג על אופנוע ללא לוחית זיהוי. עם הגיעו של הנאשם לנתיב השתלבות לנתיבי איילון לכיוון צפון במחלף קוממיות, הבחין במחסום משטרתי. על מנת להתחמק ממנו, חצו הנאשם וחלק מהרוכבים את קו הפרדה הבנוי שבין נתיב ההשתלבות לבין נתיבי איילון, במטרה להמשיך בנסיעה. בתגובה, על מנת למנוע מהם לחמוק מהמחסום, עבר השוטר אל עבר נתיבי איילון, עמד במרכז הכביש וסימן בידיו לעברם על מנת שיעצרו. משהבחין הנאשם בשוטר, האט את מהירות נסיעתו, והחל לצלם את מהלך הנסיעה עם מכשיר הטלפון הנייד שלו, תוך שחלק מהרוכבים בעקבותיו. לפתע, שעט הנאשם במהירות גבוהה ישירות לעבר השוטר, התקרב אליו וחלף בכוונה בסמיכות רבה לגופו, בכוונה למנוע את מעצרו או עיכובו כדין ותוך שהוא מודע לקיומה של אפשרות ממשית לפגיעה בשוטר ולסיכון חייו.
 
הנאשם נמלט כשניידות ואופנועי משטרה דולקים אחריו, בנסיעה מהירה, בחלקה נגד כיוון התנועה, חצה צמתים באור אדום ולעיתים רכב כשהגלגל הקדמי של האופנוע מורם מעלה, והכל תוך כדי סיכון חיי אדם. בהמשך היום הסתיר את האופנוע בבית חברו, על מנת למנוע את איתורו על ידי המשטרה ואת מעצרו.
 
בבקשת המעצר כתב עו"ד אורן חיים : "מסוכנותו של המשיב נלמדת, בין היתר מן האירוע שבו בחר במכוון לסכן את חייו של שוטר במחסום, כמתואר בכתב האישום. תשתית הראיות שנאספה מעידה כי מדובר היה באירוע מתוכנן מראש של הימלטות משוטרים בדרך, תוך אדישות מכוונת לגרימת סיכון ממשי לשוטרים. לא זו בלבד, אלא שהחשש להישנות אירועים מסכנים מצד המשיב עולה מהתבטאויות של המשיב בשיח עם חבריו, אשר מלמדות על עוינות ממשית לציבור השוטרים". 
 
 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem