כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צריכים מברגה? יש במחסן של אליהו

מיזם של עיריית ראשון לציון והמשרד להגנת הסביבה

צריכים מברגה? יש במחסן של אליהו

מיחם, מקדחה, ציוד קמפינג? כמה פעמים הזדקקנו לציוד לכמה שעות או כמה ימים * המחסן של אליהו, מיזם של עיריית ראשון לציון והמשרד להגנת הסביבה, פותר את הבעיה שכולנו מכירים * המחסן פתוח אחת לשבוע וממנו ניתן להשאיל ציוד וחפצים לשימוש זמני * המיזם תורם גם להפחתת הצריכה בציוד שלא משתמשים בו באופן קבוע ומחזק את הקשר בין התושבים * ואפשר גם לתרום ציוד לרווחת הקהילה

כמה פעמים מצאנו את עצמנו בסיטואציה שבה אנחנו זקוקים לכלי עבודה ולציוד מסוים לפרק זמן של שעות או ימים. מיזם "המחסן של אליהו" נולד בדיוק כדי לפתור את המצב הזה.
מדובר במחסן שבו מאוחסן ציוד מגוון כמו מיחמים, מקדחות, מברגות, פלטות לשבת, ציוד קמפינג ועוד. כל הציוד וכלי עבודה מוצעים להשאלה זמנית ללא תשלום, ותחת השארת פקדון, לציבור הרחב.

את המיזם מוביל המשרד להגנת הסביבה, אגף קיימות וסביבה במינהל איכה"ס והרשות לביטחון קהילתי. ראש העירייה, רז קינסטליך, סגן ראש העירייה, מוטי עג'מי והמשנה לראש העירייה, אסף דעבול, חנכו השבוע את המחסן ברחוב תורה ועבודה 30 ברמת אליהו. "אנחנו לא כל יום משפצים את הבית ולא כל יום מארחים משפחה וחברים" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך, והמשיך עם הסברו "אז למה משפחה צריכה לקנות מוצרים וציוד שהיא תשתמש בהם לעיתים רחוקות? המחסן הזה הוא פתרון נהדר להרבה מאוד משפחות ואני מברך על המיזם".

המחסן יהיה פתוח אחת לשבוע , בין השעות 17:00 ל-19:30. לשם השאלה, יש להגיע עם תעודה מזהה וצ'יק/אשראי לעירבון.
את המחסן יפעילו בני נוער במסגרת מעורבות החברתית יחד עם קבוצת המנהיגות הצעירה בשכונה.
תכלית המיזם היא בראש ובראשונה לתת לתושבי השכונה מענה מיידי לצרכיהם מבלי להזדקק לרכוש את הכלים, שחלקם יקרי ערך. כמו כן, הרעיון הוא לרתום את תושבי העיר להפחתת צריכה של מוצרים שלא משתמשים בהם באופן קבוע ולהגדיל את המעורבות של בני הנוער בקהילה ולקדם שכנות טובה וחיזוק הקשר בין התושבים.

סגן ראש העירייה, מוטי עג'מי, המחזיק תיק הרשות לביטחון קהילתי, הוסיף: "המחסן הזה הוא הרבה יותר ממחסן, הוא מרכז למפגש ושכנות טובה, וזה הבסיס להצלחתו".

אגב, גם התושבים יכולים לתרום להצלחת המיזם. תושבים המעוניינים לתרום ציוד וכלי עבודה, יכולים לפנות לליאת מהרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול בעיריית ראשון לציון
[email protected]


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem