כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קבוצת סיורי ל"ג בעומר

רכזת ראשון לציון נגב קלגמן מוסרת שעבר לילה שקט יחסית

קבוצת סיורי ל"ג בעומר מפעילה סיורים ארציים כל שנה
כבר 10 שנים ברציפות, את המיזם הקימה אישה מדהימה בשם שירי קאלו בלקין רכזת ארצית למען מטרה אחת: מניעת התעללות בבעלי חיים, והצלתם.
רכזת ראשון לציון נגב קלגמן מרכזת את הפעילות, מדריכה מתנדבים ומסורה למטרה כבר שנה רביעית ברציפות. "מוסרת שכל שנה קיים חשש אמיתי להתעללת בבעלי החיים, גם השנה התגלה בצפון הארץ מחסן עם גוזלים וגורים שונים שהוחזקו בתנאים קשים על מנת להתעלל בהם במדורות."
הסיורים מתקיימים במקביל מצפון עד דרום, וכוללים תדריך מסודר ומפורט, ותיאום עם המשטרה והרשויות.
הקבוצה מורכבת כולה ממתנדבים ומתנדבות שגם תורמים ומביאים איתם ציוד מבית כמו מנשאים ערכות עזרה ראשונה אוכל רכבים לסיורים ועוד.
מדי שנה אנו נתקלים בעשרות מקרי התעללות בערב ל"ג בעומר. בחלק מהמקרים השלכתם אל האש מהווה רק נקודת שיא בתכנון מוקפד כבר ימים לפני.
בעלי החיים, ובעיקר גורים ובעלי חיים ידידותיים, נקשרים, ומוחבאים עד ערב החג.
במקרים אחרים בעלי חיים נמצאים במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון, נתקעים במתחם המדורות ובניסיון לברוח מוצאים את מותם עקב צפיפות המדורות. חשוב להדגיש כי הקרבנות אינם רק חתולי רחוב או "כלבים של אף אחד". כל חתול וכל כלב שיוצאים מהבית, כל קיפוד וכל בעל חי מצויים בסכנה.
יצאנו גם השנה כמידי שנה לוודא שאף בעל חיים לא ימצא את מותו.
סיירנו כל הלילה ברחבי ראשון בין מדורות לא חוקיות באזורים שמועדים לפורענות, התחלנו מוקדם בחיפוש אחר הכנות למדורות כדי לוודא שאין הכנות מוקדמות להתעללות בבעלי חיים.
ככל שהשעות התקדמו לכיוון הלילה גילינו עוד מוקדי מדורות בעיר לשמחתנו השנה עבר לילה שקט יחסית אמנם היו מעט מדורות אבל לא היו בעלי חיים שמצריכים טיפול.
זאת הזדמנות מצוינת להודות לכל המתנדבים שליוו אותנו כל הלילה, למוקד העירוני של ראשון לציון שהיה זמין והמענה היה מידי, לשירות הוטרינרי בראשון על הנכונות לתגבר את הכוננות, הגמישות והזמינות במקרה הצורך ולשירות הכבאים של ראשון לציון על הנגישות ועל הזמינות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem