כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קבלו את מצטיין הנשיא סגן גילי ונטורה מראשון לציון!

יישר כח גילי והרבה בהצלחה בהמשך!

קבלו את מצטיין הנשיא סגן גילי ונטורה מראשון לציון!

ביום חמישי הקרוב ה-05.05.22 מתקיים טקס מצטייני נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחר מ"מ בגדוד 53 סגן גילי ונטורה, את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

גילי ונטורה, בן 22, במקור מכפר האורנים וכיום גר בראשון לציון. את שירותו החל בקורס טיס, אך לאחר זמן לא ארוך הבין כי הוא מחפש תפקיד הדורש עבודת צוות על פני יכולות אישיות. לאחר נשירתו החל במיונים לתפקידים נוספים ושובץ לחיל השריון. את מסלול לוחם השריון ביצע עם מחזור אוגוסט 2019 של חטיבה 188 בסופו יצא לקורס מפקדי הטנקים בהקצאה ישירה. בסוף הקורס נבחר להשאר "גנן", מפקד בקורס מפקדי הטנקים לשני מחזורים. בסיום קורס קציני שריון שובץ כמפקד מחלקה  בגדוד 53 של חטיבת השריון 188.

לפני שמונה שנים, אימו נפטרה ממחלת הסרטן לאחר מאבק של שלוש שנים. לפני שלוש שנים עבר גילי ומשפחתו לראשון לציון כחלק מנישואיו השניים של אביו. גילי החל לנגן בגיל אחת עשרה בגיטרה ופסנתר. לקח חלק בקבוצות תיאטרון מגיל צעיר והדריך בתנועת הנוער האיחוד החקלאי.

גילי סיפר לנו על קבלת ההצטיינות: ״זו גאווה גדולה להיבחר למצטיין נשיא ובמיוחד בתקופה זו בה צף מחדש על סדר היום עניין הסרבנות לחיל השריון. אנצל במה זו להיות שגריר של חיל השריון ולהזמין אלינו את הלוחמים הבאים שרוצים לנצח במלחמה הבאה. לא סתם אומרים כי האדם שבטנק ינצח מדובר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בזרוע היבשה ובכלי שיוצר מכל 4 אנשים משפחה לכל החיים. אין גאה ומאמין ממני בעוצמת החיל ומשמעותו בקרב ובביטחון השוטף. בנימה אישית מפקד הטנק הוא חד משמעית המורכב והמאתגר ביותר מתפקדי הלוחמה!״.


יישר כח גילי והרבה בהצלחה בהמשך!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem