כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קבלו את מצטיין מפקד גדוד 595 סמל-ראשון שון ברקן מראשון לציון!

ישר כוח שון ובהצלחה בהמשך הדרך!

קבלו את מצטיין מפקד גדוד 595 סמל-ראשון שון ברקן מראשון לציון!

לפני שבוע התקיים טקס מצטייני מפקד גדוד איסוף קרבי "עיט" 595 בגזרת סוריה, סא"ל ענאן חמדאן.
בין המצטיינים נבחר מפל״ג א', סמ"ר שון ברקן.

שון בן 20, התגייס להיות לוחם איסוף קרבי במרץ 2020. בסיום ההכשרה עלה להיות לוחם בגדוד ואחרי תקופה הפך להיות מפל"ג בפלוגה א', פלוגה של תצפתניות.

שון למד בתיכון ״העמית״ והרחיב פיזיקה, מחשבים ומדע חישובי ובזמנו הפנוי הוא מתאמן בג׳ודו, מתכנת ורוקד סלסה.

כשנשאל שון על רגע מיוחד משירותו הצבאי, הוא אמר: "לא זכור לי רגע ספציפי, אבל הרגעים הקטנים האלה שדברים שאתה עובד עליהם תקופה ארוכה, כמו אימונים, ערבי פלוגה וסיורי גזרה שמסתיימים בהצלחה, גורמות לי לחייך בסוף היום".


על ההצטיינות מספר שון: "הגעתי לתפקיד קצת אבוד, לקח לי זמן להבין איפה אני ומה אני יכול לעשות בתפקיד שלא מחפש שתגדיל ראש. עם הזמן התחלתי לחפש משימות ולקבל תפקידים ואחריות נוספת. שאפתי לקחת חלק פעיל יותר ולהשפיע לטובה על השירות של הבנות בפלוגה. בהתחלה הייתי אמור להתעסק רק בתקשוב, אבל אחרי זמן שהוכחתי את עצמי, הפכתי אחראי בנוסף על הצד השלישותי, על כוח האדם וגם על הצד המודיעיני והמבצעי. קבלת ההצטיינות בשבילי היא פשוט אישור בצדקת הדרך שבחרתי ועל כך אני מודה".

ישר כוח שון ובהצלחה בהמשך הדרך!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem