כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קבלו את מצטיין ר׳ אכ״א, רב סרן אהרון עוזר מראשון לציון!

ישר כוח אהרון והרבה הצלחה בהמשך!

קבלו את מצטיין ר׳ אכ״א, רב סרן אהרון עוזר מראשון לציון!

ביום (א׳) ה-01.05.22 התקיים טקס מצטייני ראש אגף כוח האדם בצה"ל, אלוף יניב עשור לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחר ראש מדור תכנון שכר באגף כוח האדם, רס"ן אהרון עוזר. את ההצטיינות קיבל בזכות העבודה הקשה והמסורה שלו.

אהרון, בן 31 גדל בראשון לציון. התגייס לצה״ל כעתודאי לאחר שלמד באוניבסיטת תל אביב ראיית חשבון וכלכלה. מדובר בתואר של ארבע שנות לימודים, בו לומדים את העולם הפיננסי לעומק. במהלך שירותו הצבאי אהרון עשה מגוון תפקידים עד שהגיע לתפקידו היום כראש מדור תכנון שכר באגף כוח האדם.

אהרון מספר על קבלת ההצטיינות: ״האמת שזו פעם ראשונה שאני מקבל הצטיינות של אלוף, זה מאוד מרגש ותמיד כיף לראות שמעריכים את העבודה ואת השעות שאנחנו נותנים. מדהים לראות שיש הערכה מאחוריי כל זה. זה מסר לאנשים שלי והערכה כלפי האנשים שלי. אני עומד בראש המדור אבל מאחוריי עומדים אנשים והרבה מהקרדיט מגיע גם להם״.

את ההצטיינות קיבל אהרון בזכות השקעתו ומסירותו לתפקיד, התפתחות והעצמה אישית שהוא משדר לכל סובביו ועצם היותו קשוב ואכפתי לחייליו.


ישר כוח אהרון והרבה הצלחה בהמשך!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem