כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קבלו את מצטיינת אלוף פיקוד מרכז, סמל ראשון אופיר אצלן מחולון! 

יישר כוח אופיר והרבה הצלחה בהמשך!

קבלו את מצטיינת אלוף פיקוד מרכז, סמל ראשון אופיר אצלן מחולון! 

ביום שלישי ה-26.4 התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד המרכז, בו העניק מפקד הפיקוד, אלוף יהודה פוקס, תעודות הצטיינות למספר מצטיינים בתפקידים ותחומים שונים. בימים אלה הפיקוד פועל מסביב לשעון במטרה לסכל טרור ולהגן על אזרחי המדינה במסגרת ההערכות הביטחונית ״שובר גלים״. בין המצטיינים נבחרה לוחמת מגדוד לביאי הבקעה, סמ״ר אופיר אצלן. את אות ההצטיינות קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה.

אופיר בת 20 ומתגוררת בחולון. היא התגייסה בנובמבר 2019 לחיל הגנת הגבולות, ולאחר טירונות והכשרה שובצה בגדוד לביאי הבקעה. כיום היא חלק מפלוגה מבצעית ולקחה חלק בפעילויות מבצעיות מוצלחות.

אופיר מהווה דוגמה אישית במחלקה ובפלוגה ומבצעת את המוטל עליה מבחינה ערכית ומקצועית, על הצד הטוב ביותר. נאמר עליה שהיא מובילה בזכות השקט שלה, ועימו מגיעה להישגים.

אופיר מספרת על תחושותיה בעקבות קבלת ההצטיינות: ״זכות מבחינתי לקבל את ההצטיינות ממפקד הפיקוד. זו תחושה מדהימה שרואים את העבודה הקשה והעשייה המשמעותית בגדוד. מכאן נשאר רק לעלות ולכבוש יעדים״.


את ההצטיינות קיבלה אופיר בזכות חתירתה למגע, פעילויותיה השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה. 

יישר כוח אופיר והרבה הצלחה בהמשך!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem