כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קובי לימור, המורה מחולון שהפך לגאווה חולונית – צפו

קובי לימור בן 38, מורה ומחנך בבית הספר קציר בחולון, לקח על עצמו שליחות והיא לחנך ולהדריך נערים ונערות לפני גיוס, בקבוצה שהקים שנקראת "רוח הלוחם". המוטו שלו הוא: "אין לנו ארץ אחרת ואין לנו מדינה אחרת. אני מחזיק את הדגל בגאווה, המגן דוד מקועקע על הגוף והולך איתי לכל מקום. צריך להחזיק את הדגל חזק שלא יפול… תמיד הוא הולך איתי."

עוד מוסיף קובי ואומר: "כחלק מהפרוייקט שהקמתי לפני חמש שנים שנקרא 'רוח הלוחם' שזוהי מכינה לתיכוניסטים להכנה לצה״ל וכושר קרבי, אני מעביר הרצאות לבתי ספר תיכוניים, למכינות ולבנות שירות. הנושא הוא 'חשיבותו של הגיוס המשמעותי לצה״ל'. אני מאמין שניתן לעשות שינוי חברתי בתפיסה לגיוס. כיום פחות ופחות בני נוער מראים מוטיבציה לגיוס באופן כללי, ולמשמעותי בפרט, והנטל בשירות המשמעותי מסתכם במעט מדי בני נוער.
המטרה שהצבתי לעצמי היא להגיע לכל מקום בארץ בכדי לעורר מוטיבציה לשירות, ציונות, מורשת.. מבחינתי זו שליחות שאין שניה לה, בטח בימים של פילוג בעם ובתקופה שכל אחד שקוע בעצמו. זה הזמן לקום ולהתאחד וליצור חברה עוצמתית. ממש לא משנה מהי הזהות הפוליטית, לשרת בצבא זו שליחות ואני תמיד מוסיף שזו גם זכות.
"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem