כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קונדיטורים צעירים בבית ספר מיתרים בחולון

מטבח תעשייתי וקונדיטוריה נחנכו הבוקר באירוע מרגש שהתקיים בבית הספר לחינוך מיוחד מיתרים בחולון. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, מוטי ששון ובהשתתפות מנהלת בית הספר, רוית מגר, מנהלים במינהל החינוך העירוני, הורים, מורים ותלמידים.

במהלך הטקס ריגש במיוחד התלמיד אייל אלבז בן ה-14, שניגן בגיטרה ושר את השיר "אלוף העולם" של חנן בן ארי. אף עין לא נותרה יבשה …..

בית הספר מיתרים הוא תיכון לחינוך מיוחד לתלמידים עם לקויות למידה מורכבות, מכיתה ז' ועד גיל 21. בבית הספר פעל מטבח מיושן ששימש את סדנת הטבחות, שלא התאים יותר לצרכי בית הספר ולא תאם את דרישות האגף לחינוך טכנולוגי של משרד החינוך. מכיוון שבבית הספר נפתחה מגמת הגשה חדשה לבגרות – אפייה מלונאית, שבה רוכשים התלמידים מקצוע לחיים, נוצר הצורך בהחלפת המטבח ובאבזורו על פי התקנים הנדרשים. עיריית חולון הרימה את הכפפה והשקיעה רבות בהקמת מטבח מוסדי תעשייתי חדש בבית הספר, שכולל ציוד למאפייה ולקונדיטוריה. הקמת המטבח הסתיימה באחרונה ותלמידי המגמה כבר נהנים מהשימוש בו לצרכי לימודיהם. בהמשך, ייבנה בבית הספר מרכז מבקרים, שיכלול גם בית קפה שיופעל בידי התלמידים.

צילום:עיריית חולון

,


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem