כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קמפיין הוקרה למילואימניקים ומילואימניקיות

עיריית בת למענם

עיריית בת-ים בקמפיין הוקרה למילואימניקים ומילואימניקיות של העיר

מדן ועד אילת, כל הארץ מילואים!

במרכז הקמפיין: חמישה תושבי העיר ועוד כ-250 אנשי מילואים מכל רחבי הארץ

השבוע עלה  בבת-ים ברחבי הארץ קמפיין הוקרת מערך המילואים לשנת 2021. מטרת הקמפיין, הנערך בשיתוף רשויות מקומיות ברחבי הארץ, היא להוקיר תודה למשרתי ולמשרתות מערך המילואים על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה. הקמפיין מדגיש את נחיצות עשייתם וחשיבות מעגלי התמיכה בהם – המשפחה והעבודה.

אגף כוח האדם בצה"ל בחר כ-250 אנשי ונשות מילואים המובילים בתרומה משמעותית למערך המילואים לאורך השנים, בדגש על המערך הלוחם. מעל 60 רשויות מקומיות נרתמו להוקיר, כל רשות מקומית את מערך המילואים שלה- במגוון מדיות, פלטפורמות ואירועים מקומיים ברחבי הרשות.


חגיגת המילואים העירונית באה לידי ביטוי בשלטי חוצות, אוטובוסים, עיתונות מקומית, אירועים, דיגיטל מקומי, מסכי וידאו ועוד, סביב מספר מילואימניקים ומילואימניקיות מאותה רשות, אותם צה"ל בחר כראויים להוקרה על פי פרמטרים של תרומה ועשייה לאורך השנים ושירות בתפקידי מפתח.

קצת מספרים:

-מעל 2,000 תוצרי פרינט ברחבי הארץ

-מאות תוצרי דיגיטל

-עשרות מקומונים

-253 אנשי ונשות מילואים ראויים להוקרה

היום (א') עלה באתר צה"ל מתחם ייעודי ובו פרטי אנשי המילואים הלוקחים חלק בנבחרת הקמפיין.

קרדיט צילום: דובר צה"ל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem