כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קפטן הפועל חולון, גיא פניני עוזב את מועדון הפועל חולון

לאחר חמש שנים שנחשבות מהגדולות בתולדות המועדון החליט גיא על סיום דרכו במועדון.

קפטן הפועל חולון, גיא פניני, עוזב את מועדון הפועל חולון.
לאחר חמש שנים שנחשבות מהגדולות בתולדות המועדון החליט גיא על סיום דרכו במועדון.
בתקופתו של גיא חווה המועדון פריחה מקצועית וזכה בשלושה תארים כשגיא עצמו אחראי לאין ספור רגעים גדולים ומרגשים שנכנסו להיסטוריה של המועדון. השיא של אותם רגעים הגיע החודש כשגיא זכה להניף את צלחת האליפות במה שהיה למעשה משחק הפרידה שלו מהמדים הסגולים.

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו אמר דברי פרידה מגיא:
"חמש שנים מדהימות עברו מאז אותו "קליק" בקיץ 2017. מהלך משותף ששינה את פני המועדון, הגביר את התהודה והחשיפה סביבו, הביא להשתתפות בליגת האלופות חמש שנים ברציפות עם רגעי שיא שלא ישכחו והפינאלה אליפות שניה מול אולם ביתי מפוצץ בפלייאוף שלא ישכח.

גיא, אנחנו מסיימים מסע מרגש מלא בעליות ומורדות, ברגעי אושר אדירים, בפציעה קשה, בזכייה בשלושה תארים, במקצוענות בלתי מתפשרת מצידך ובתשוקה אדירה למשחק. נכנסת ללב של כולם והפכת מהר מאד לסגול בנשמה.
אנו מקבלים באהבה את החלטתך לעזוב וגאים על הזכות שנפלה בחלקנו להנות ולהתרגש משחקן העשור. בטוחים שדלת המועדון עוד תיפתח בפניך בעתיד בתקווה לעוד רגעי אושר משותפים".

גיא פניני אמר דברי פרידה משלו:
"סגולים יקרים,
אני נפרד היום מהמועדון אחרי 5 עונות מדהימות.
עברנו דרך מטורפת שבה זכינו בגביע, העפלנו לפיינל פור צ'מפיונס ליג וכמובן רגע השיא עם הזכייה באליפות. אבל מעבר להישגים זכיתי בעוד משפחה, מהיום הראשון שחתמתי במועדון קיבלתם אותי עם המון אהבה ותמיכה.

אני רוצה להודות לשלמה, איתן, רועי, יוסי וכל חברי ההנהלה על ההזדמנות שנתנו לי לשחק במועדון המדהים הזה.


ולכם הקהל הסגול, אתם הלב והנשמה של המועדון הזה, בלעדיכם לא היינו מגיעים לכל ההישגים האלה. האהבה, הטירוף, החוויות המרגשות שנתתם לי ילכו איתי עד סוף חיי.

חולוניה יקרה, תמיד תהיו אצלי בלב. אני בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד.
אוהב ".

מועדון הפועל חולון מודה לגיא על חמש שנים קסומות ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem